اخبار روز

پرداخت 3 فقره وام 50 میلیون و 300.5 میلیونی در یک روز با کارمزد 2 درصد

وام فوری | جدای از اعتبار حساب که شرط مهم اخذ این وام است، برای دریافت وام 300 میلیون تومانی باید چند ماهه به بانک سپرده گذاری کرد.

بعید است حداقل در شش ماهه اول سال مبلغ این وام دوباره تغییر کند. به همین دلیل بهتر است کسانی که می خواهند وام فوری دریافت کنند از این مبلغ راضی باشند.

مدت بازپرداخت وام قرض الحسنه پنج ساله بوده و مانند تمامی وام های قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد پرداخت می شود.

نکته مهم در خصوص وام 300 میلیون تومانی قرض الحسنه این است که بانک مرکزی با افزایش سقف این وام به 300 میلیون تومان، شرایط دریافت وام را برای متقاضیان تسهیل کرده است.

بر اساس اطلاعیه جدید، بانک های عامل تنها باید متقاضی را ملزم به ارائه ضامن رسمی برای پرداخت این وام کنند. اما این وام قرض الحسنه که به آن وام ناچیز و فوری نیز می گویند، خیلی زود به دست نمی آید!

به این معنی که روند دریافت این وام برای هر بانک متفاوت است و می تواند حداقل سه تا شش ماه طول بکشد.

برخی از بانک هایی که از سوی بانک مرکزی برای پرداخت قرض الحسنه معرفی شده اند، شرایط پرداخت ویژه خود را دارند.

جدای از اعتبار حساب که شرط مهم اخذ این وام است، برای دریافت وام 300 میلیون تومانی باید به بانک سپرده گذاری چند ماهه داشته باشید.

در حال حاضر سه بانک ملی سپه و رسالت وظیفه پرداخت این وام را بر عهده دارند و شرایط دریافت وام برای هر بانک متفاوت است.

هرکسی که حساب قرض الحسنه دارد و به هیچ بانکی بدهی ندارد می تواند با داشتن مبلغ مورد نظر برای سپرده گذاری و البته داشتن ضامن معتبر نسبت به دریافت این وام اقدام کند.

منبع: Erste Bank

وام روزانه نیم میلیاردی با کارمزد ۲ درصد دریافت کنید!

وام بانک رسالت با کارمزد 2 درصد قابل بازپرداخت در هر اقساط بسته به مدت سپرده گذاری می باشد.

به گزارش تجارت نیوز، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از افزایش سقف اعتباری این بانک به 400 میلیون تومان خبر داد. این وام قبلاً 300 میلیون تومان بود.

همچنین امکان اخذ این وام از بانک رسالت با سفته نیز وجود دارد که به همین دلیل این وام باطل می شود. یکی یکی از پرطرفدارترین تسهیلات بانکی محسوب می شود.

برای دریافت این وام حداقل به مدت 3 ماه و حداکثر 6 ماه پیش پرداخت لازم است که نسبت مبلغ وام به مبلغ پیش پرداخت 100 درصد باشد.

لازم به ذکر است مدت بازپرداخت این وام متفاوت است اما عموماً بیش از 6 ماه نیست.

شرایط وام بالغ بر نیم میلیارد است

مبلغ هر قسط تقریبا ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار تومان می باشد.

سود کل وام 24 میلیون تومان است

مبلغ وام و سود 424 میلیون تومان است.

مزایای وام نیم میلیاردی

2% کارمزد از مبلغ وام دریافت می شود

مدت سپرده گذاری حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه می باشد

امکان اعطای امتیاز وام به بستگان درجه یک

متقاضیانی که تمایل به دریافت این وام از بانک رسالت دارند باید شرایط دریافت تسهیلات را داشته باشند.

در زمان دریافت تسهیلات از بانک رسالت، وام گیرنده نباید به بانک بدهی داشته باشد.

نباید وام معوقه داشته باشد.

مهم این است که هیچ چکی در گذشته دریافت نشده باشد.

وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت با مراجعه به سایت بانک رسالت یا بانک رسالت و افتتاح حساب شخصی در این بانک قابل پیگیری است.

بیشتر بخوانید: کارمزد وام خرد قرض الحسنه صفر می شود

درخواست وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق سامانه مرصالت (www.mresalat.ir) انجام می شود.

منبع: وب سایت طلا

وام فوری بالای 50 میلیون بدون وثیقه ویژه این افراد

کارت اعتباری ویژه فرهنگیان (توانا کارت) یک اپلیکیشن موبایلی است که توسط مربیان و معلمان سراسر کشور استفاده می شود و به آنها امکان می دهد کالاها یا خدمات مورد نیاز خود را به صورت اعتباری و اقساطی خریداری کنند.

هدف از ایجاد این سامانه افزایش قدرت خرید و استفاده از خدمات اجتماعی فرهنگیان و معلمان سراسر کشور با رویکرد عدالت محوری است. از طریق اپلیکیشن می توانید خرید کنید و با کارت اعتباری پرداخت کنید و مبلغ پرداخت می شود. به عنوان کسر از حقوق در ماه های بعد.

پس از ثبت درخواست فرهنگیان و معلمان در ویترین فروشگاه my.medu.ir واحد آموزشی، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات بدون نیاز به بدهکار مستقیم یا چک بانکی یا ضمانت نامه بانکی در معاملات قراردادی وجود دارد. . جشن طراحی تونا.

یکی از مزایای کارت اعتباری توانا، امکان خرید اعتباری کالا و خدمات با اقساط بلندمدت، بدون نیاز به انسداد پول در بانک و پرداخت از حقوق ماهانه و مزایای اجتماعی است.

تهیه انحصاری و یکپارچه کانتینر یا طرح های توزیع مناسب کالا و خدمات (کانتینرهای پوشاک، کانتینر مسافرتی و …) نیز در قالب یک سیستم قدرتمند قابل اجرا می باشد. امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی تارا، تاپ، میهن از دیگر مزایای این سامانه برای جامعه مخاطبان فرهنگی است.

اگرچه ثبت نام مدرسان توانا کارت نیاز به تشریفات خاصی ندارد و نیاز به شرایط سخت و یا ضمانت های زیادی مانند اعطای وام بانکی ندارد، اما همچنان نکات مهمی در خصوص شرایط اخذ وام معلمان وجود دارد. معلمان و مربیان شاغل در وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی دقیق این شرایط نسبت به ثبت نام توانا کارت فرهنگیان اقدام کنند. در ادامه این قسمت برخی از شرایط صدور کارت اعتباری برای معلمان توضیح داده شده است.

سابقه برگشت چک یا بدهی به بانک ندارید.

از سقف کارت اعتباری که برای هر نفر تا سقف 500 میلیون ریال در هر بانک معتبر کشور است، آگاه باشید.

هزینه کمک دریافتی نباید بیش از یک سوم حقوق فرد باشد.

داشتن حساب بانکی فعال نزد بانک عامل با موجودی حداقل 500000 ریال برای کارمزد صدور کارت.

علاوه بر شرایط ذکر شده، برخی بانک ها برای تکمیل پرونده، نسخه پرینت فیش حقوقی جاری را نیز ارائه می کنند که معلمان پس از ثبت نام در سامانه پرداخت معلم می توانند آن را دریافت کنند.

در صورت داشتن تمامی شرایط خرید وام معلمی می توانند نسبت به دریافت تسهیلات و ثبت نام کارت توانا فرهنگیان اقدام کنند. متقاضیان توجه داشته باشند که حقوق دریافتی از وزارت آموزش و پرورش باید سه برابر حقوق ماهانه باشد. از آنجایی که شهریه ماهانه از حقوق معلمان کسر می شود، معلمانی که حقوق کافی ندارند و نمی توانند حق الزحمه خود را پرداخت کنند، مشمول دریافت کارت فرهنگیان نمی شوند. متقاضیان باید قبل از دریافت کارت آموزش تووانا، یک حساب بانکی در بانک صادرکننده کارت باز کرده باشند.

دارندگان کارت توانا می توانند برای خرید انواع محصولات در حوزه های مختلف محصول از جمله تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگی و دکوراسیون به راحتی به سایت روجیمو دسترسی داشته باشند و یا با آدرس فروشگاه هایی که با این فروشگاه قرارداد دارند تماس بگیرند. پوشاک و لوازم التحریر، انواع مصالح ساختمانی (شیرآلات، هود و سینک، کاشی و سرامیک، اجاق گاز و فر، آبگرمکن، یخچال و …)، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات اقامتی و بسیاری خدمات دیگر که همراه آن است. کافی است این لیست را به صورت اقساط بلندمدت و بدون هیچ تلاش اداری از این فروشگاه خریداری کنید و در ماه های آینده آن را از حقوق خود کسر کنید.

یکی از ویژگی های ویژه این کارت یا کارت اعتباری توانا برای آموزش می توان به این موضوع اشاره کرد که در هنگام خرید با کارت اعتباری توانا نیازی به واریز وجه، چک و … نیست و فرآیند پرداخت بصورت ماهیانه با کسر از حقوق انجام می شود.

ضمناً برای خریدهای بزرگ که نیاز به اقساط دارند و در بازار شخصی سازی شده، ماهیانه 4 یا 5 درصد به قیمت اضافه می شود. این کارت به شما امکان خرید با اقساط ماهیانه حدود 2 درصد را می دهد.

البته بسیاری از مراکز نیز این خدمات را به صورت اقساط بدون بهره ارائه می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع می توانید با استفاده از کارت خرید توانا از کارت های اعتباری توانا در مشاغلی مانند لوازم التحریر، لوازم آرایشی، مهمانداری، پذیرایی، غذا و … برای مقاصد آموزشی یا شخصی استفاده کنید. به سادگی.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان

داوطلبانی که واجد شرایط خرید اعتبار معلم هستند، می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت معلم تیزهوش اقدام کنند. تمامی مدارک باید به طور کامل تهیه و به مراجع ذیربط ارائه شود. هنگام درخواست، متقاضیان باید از کامل و صحیح بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنند. هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده برای دریافت کارت دانشمند کار ممکن است باعث تاخیر در دریافت این کارت و در نتیجه خرید شود. برای این منظور لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام توانا کارت فرهنگیان در قسمت زیر ارائه شده است.

مدارک شناسایی شخصی شامل شناسنامه و کارت شناسایی و اطلاعات هویتی.

فیش حقوقی اثبات دریافت حقوق ماهانه از وزارت آموزش و پرورش که معلمان می توانند در سامانه حقوق معلمان به آن مراجعه کنند.

عکس گواهینامه ملی رانندگی متقاضی

فرهنگیان با حکم استخدامی امسال می توانند برای اخذ حکم استخدامی فرهنگیان فعال و معلمان بازنشسته سامانه را بررسی کنند.

پس از ارائه مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت آموزش مجاز، فرم اعتبار سنجی نیز باید از طریق بانک صادرکننده کارت نصب دریافت شود. هدف این فرم اطمینان از عدم وجود بدهی قبلی و برگشت چک توسط متقاضی است. در صورتی که مدارک کامل و صحیح باشد و متقاضی سابقه تخلف بانکی نداشته باشد، می تواند کارت دانشجویی خود را دریافت کند. نکته مهم دیگر این است که آخرین فیش حقوقی ارائه شده توسط متقاضی باید سه برابر مبلغی باشد که باید پرداخت شود. اگر حقوق کمتر از این مقدار باشد، فرد نمی تواند گواهی تحصیلی خود را دریافت کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا