اخبار روز

نحوه دریافت فوری وام 5 ساله بازنشستگان/ مشمولان مشخص شد.


به گزارش مانیبان، جعفر امیرآبادی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران اظهار داشت: بر اساس مفاد این تفاهم نامه این بانک متعهد شده است در سال 1403 بسته حمایتی بازنشستگان و مسئولان صندوق ها را با رشد بیش از 140 درصدی نسبت به سال گذشته با نرخ سود سالانه 4 درصد و افزایش کارمزد استهلاک از 36 تا 60 قسط ارائه کند. به مستمری بگیران این صندوق.

امیرآبادی زاده افزود: بانک متعهد به ارائه انواع اعتبار با اولویت ابزارهای زنجیره تامین از جمله کارت های اعتباری مددکاری اجتماعی متصل به اوراق قرضه است و همچنین از جمله مفاد این تفاهم نامه خرید انواع خدمات و محصولات است. طرفین قرارداد، تامین مالی در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن بازنشستگان و همچنین ارائه خدمات توسط شرکت‌های زیرمجموعه بانک صادرات به بازنشستگان این تفاهم‌نامه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر تداوم خدمات رفاهی و معیشتی این صندوق، یادآور شد: این تفاهم نامه هفته گذشته با بانک صادرات ایران منعقد شد تا در سال 1403 بتوانیم از معیشت حمایت کنیم. از بازنشستگان عزیز “بیایید تسهیلات بهتری ارائه دهیم.”

در حال حاضر بیش از 1700000 نفر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند. دولت در بودجه امسال بیش از 453 میلیارد تومان برای حمایت از صندوق های بازنشستگی در نظر گرفته است که 256.5 میلیارد تومان آن به صندوق بازنشستگی کشوری می رسد.

همچنین 50 میلیارد تومان در لایحه دولت برای کمک به تعدیل حقوق بازنشستگان صندوق های لشکری ​​و فولاد سه کشور به جای مالیات بر ارزش افزوده پیش بینی شده است.

منبع: اعتماد


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا