اخبار روز سینما

مسعود اطیابی به ساخت فیلم در ژانر کمدی ادامه می‌دهد

مسعود اطیابی ، کارگردان پرکار سینمای ایران که این روزها فیلم تگزاس 3 را روی پرده سینماها دارد، از ساخت فیلم جدیدی با نام پل کالج خبر داد.

این کارگردان که در سال‌های اخیر با ساخت فیلم‌هایی با مضامین اجتماعی و توجه به نیازهای جامعه، نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است، در پل کالج نیز به دنبال ارائه داستانی سرگرم‌کننده و در عین حال مرتبط با مسائل روز جامعه خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مسعود اطیابی به ساخت فیلم در ژانر کمدی ادامه می‌دهد

«اطیابی» که سابقه ساخت فیلم‌های کمدی پرفروشی مانند تگزاس، دینامیت و انفرادی را در کارنامه دارد، می‌خواهد با پل کالج نیز به ژانر محبوب کمدی وفادار بماند. «سید مسعود اطیابی»، متولد 1 مهر 1343، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای شناخته‌شده در سینمای ایران است. او در طول فعالیت حرفه‌ای خود، مسیری پرفراز و نشیب را طی کرده و با ساخت فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف، نام خود را در میان کارگردانان تاثیرگذار سینمای اقتصادی ایران ثبت کرد.

مسعود اطیابی

پل کالج به تهیه‌کنندگی «احسان ظلی‌پور» ساخته خواهد شد و مراحل پیش‌تولید آن به زودی آغاز می‌شود. «اطیابی» در کنار فیلم پل کالج، چندین فیلمنامه دیگر نیز آماده ساخت دارد و به نظر می‌رسد در سال‌های آینده شاهد حضور پررنگ این کارگردان در عرصه سینما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تصمیم مسعود اطیابی برای ادامه دادن ساخت فیلم در ژانر کمدی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا