اخبار روز

خبر فوری/آزادی پول بلوکه شده متقاضیان خودرو


به گزارش مانیبان به نقل از ایلنا، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای متقاضیان خودروهای برقی وارداتی، ظرف مدت هفت روز 27 اردیبهشت ماه به دومی خرداد از بعدازظهر یکشنبه سی ام حساب وکالت افتتاح کردند و 100 میلیون تومان به این حساب واریز کردند. اردیبهشت ماه تا ساعت 23:59 روز شنبه 5 خرداد در این ماه امکان انتخاب و ثبت درخواست یکی از هفت مدل خودروی برقی وارداتی ارائه شده از طریق سامانه یکپارچه خودروهای برقی بدون شرایط ثبت نام و محدودیت در طرح های فروش خودرو فراهم شد.

وی افزود: در این دور عرضه خودروهای برقی وارداتی، از هفت محصول عرضه شده، دو خودرو در مبادی ورودی و پنج خودرو نیز قیمت تخمینی در مبادی داشتند.

رئیس سازمان توسعه تجارت از روند اولویت بندی ثبت نام کنندگان خبر داد و اعلام کرد: با مشخص شدن اولویت ها، نتایج این دور از فروش خودروهای برقی هفته آینده اعلام و در سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی بارگذاری می شود. و پس از آن متقاضیان می توانند مشخصات کاربری خود را در سایت سامانه بررسی کرده و از نتیجه تخصیص خودرو انتخابی مطلع شوند.

وی افزود: با انجام مراحل تعیین، وجوه بلوکه شده مشتریان در حساب های نیابتی آزاد شد و بسیاری از بانک ها نیز از روز دوشنبه 100 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دادند و به آنها اجازه برداشت وجه دادند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا