اخبار روز سینما

واکنش جالب بازیگر فیلم خجالت نکش 2: جدایی قنبر از صنم به خبر اکران این فیلم | شبنم مقدمی درباره داستان عاشقانه «صنم» و «قنبر» نوشت.

شبنم مقدمی بازیگر فیلم «خجالت نکش 2» با انتشار عکسی خنده دار از جوانی شخصیت های صنم و قنبر به خبر اکران این فیلم به نام «جدایی قنبر از صنم» واکنش نشان داد. و یک یادداشت جالب در مورد نحوه ملاقات آنها.

به گزارش بازتاب آنلاین، قسمت دوم فیلم سینمایی «خجالت نکش» با نام کامل «خجالت نکش 2؛ جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی شهرت شازدهم. خرداد ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کند.

شبنم مقدمی در صفحه اینستاگرام خود عکسی از دوران جوانی دو شخصیت صنم و قنبر با بازی او و احمد مهرانفر منتشر کرد و متن جالبی از نحوه آشنایی و ازدواج آنها نوشت.

متن شبنم مقدمی اینگونه آغاز می شود: «می خواهم بگویم سال ها پیش پسری به نام آقا قنبر در هیئت آباد عالی بود که زن یک دل بود نه صد دل، یک دختر، همه چیز بود. تمام شد و اسم و فامیلش صنم خانم هیبت آبادی بود از اصرار آقای قنبر و خانم صنم که همدیگر را دوست داشته باشیم و به زندگی خود ادامه دهیم و از طرف مادربزرگ آقای دختره که ما دخترها را انکار می کنیم، این را به خودمان ندهیم. نام مستعار، هر چند این وصلت هزار بدبختی است، اما بالاخره… اما!! و به زودی او را خواهی دید و دستگیر خواهی شد.»

در توضیح عکس نیز آمده است: این عکس متعلق به جوانیا قنبر و صنمه است. در عین حال، وقتی با هم هستند و جایی نمی روند».

عکسی از «قنبر» و دوران جوانی صنم که شبنم مقدمی در صفحه خود منتشر کرد.

شبنم مقدمی نیز درباره اکران این فیلم نوشت: فیلم «جدایی قنبر از صنم» دنباله ای بر فیلم «خجالت نکش» است که از چهارشنبه شانزدهم آغاز شده است. خرداد در سینماها اکران خواهد شد. امیدوارم ببینید، لایک کنید و به شما لبخند بزند.”

رضا مقصودی فیلمنامه قسمت دوم «خجالت نکش» را با همکاری همسرش افرا جورابلو نوشته و در این قسمت صنم و قنبر با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در موقعیتی متفاوت قرار می گیرند. وضعیتی که منجر به جدایی آنها در مقطعی از تاریخ می شود. در قسمت دوم این فیلم علاوه بر شبنم مقدم و احمد مهرانفر در کنار بازیگران دیگری چون بهرنگ علوی، بهاره کیان افشاری، میثاق جمشیدی و سعید امیرسلیمانی حضور دارند. ایفای نقش کردند.

قسمت اول «خجالت نکش» در سال 2017 منتشر شد و در آن زمان بیش از 4 میلیارد فروخت. این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز در بخش «نگاه نو» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا