اخبار روز سینما

دیدار مجدد با جمشید هاشم پور و مجسمه ای که برای «نقاب نرگس» ساخته است. ستاره آریایی همچنان به درخشش خود ادامه می دهد، این بار در قالب یک «کاپیتان».

جمشید هاشم پور (آریا) بازیگر پیشکسوت سینما پس از دریافت تندیس جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره مردمی ایران برای بازی در فیلم «نقاب نرگس» گفت و گوی کوتاهی انجام داد که در برگیرنده تأمل فراوانی بود. شبکه های اجتماعی. هاشم پور دی سال گذشته پس از انتشار شایعه ای تلخ در مورد سلامتی خود، در جشنواره ملی «چشمه» حضور یافت تا به هوادارانش اطمینان خاطر دهد. وی در عین حال برای حضور بیشتر در سینما ابراز امیدواری کرد. حالا بعد از پنج ماه در این جشنواره حضور پیدا کرد و جای او را گرفت و از نقش «نخدا» و اهمیت فیلمی درباره اقوام ایرانی گفت.

به گزارش بازتاب آنلاین، جمشید هاشم پور در مراسم اختتامیه جشنواره اقوام ایرانی به پاس یک عمر فعالیت هنری و حضور گرم و صمیمانه خود در فیلم «نقاب نرگس» به کارگردانی حامد تندیس جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد. علیزاده.

جمشید هاشم پور پس از دریافت تندیس جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره اقوام ایرانی

این بازیگر در ویدئویی که جمشید هاشم پور پس از دریافت جایزه اش منتشر کرد، درباره نقش خود در این فیلم گفت: آخرین کار من درباره یکی من از ایل ایرانی بودم و در جنوب ایران نقش ناخدا را بازی می کردم. فکر می کنم این نوع کارها و نقش ها به سینمای ایران کمک زیادی می کند. خوشبختانه فیلم موفق بود و امیدوارم بینندگان زیادی را جذب کند.»

وی در ادامه توضیح داد: نقش اول این فیلم را داشتم و جایزه هم گرفتم، این نوع فعالیت های هنری بسیار مهم است، همه باید کمک و همکاری کنند تا سینما رشد کند و ایرانیان با اقوام مختلف آشنا شوند.

هاشم پور آخرین بار دی او ماه گذشته پس از انتشار اخبار جعلی درباره سلامتی اش، در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «چشمه» هشتگرد روی سن آمد و صحبت های کوتاهی کرد اما با این سخنان سلامتی و امید به بهتر شدن همه را به هواداران نشان داد. احساس آرامش کرد. هاشم پور در آن زمان گفت: امیدوارم خداوند به من انرژی بهتری بدهد تا بتوانم فعالیت بیشتری داشته باشم، نیروهای زیادی در ایران هستند که شایسته کار هستند، امیدوارم با حمایت مسئولین محترم این گره ها به تدریج باز شود. و ما شاهد شکوفایی در ایران خواهیم بود.

جمشیدهاشم پور برای بهترین بازی در این فیلم برنده جایزه جشنواره اقوام ایرانی شد
جمشید هاشم پور در نقش کاپیتان جنوبی در نمایی از فیلم «نقاب نرگس»

جمشید هاشم پور با جدیدترین اثر خود توانسته است بار دیگر خود را ثابت کند و ضربه ای دیگر به نام خود بزند. یکی از 16 فیلم بخش فیلم اولین دوره جشنواره ملی فیلم ایران، برای اولین بار در ایران در این رویداد به نمایش درآمد. این فیلم درباره یک هنرمند اسپانیایی است که برای کار به کشورهای حاشیه خلیج فارس آمده است اما به طور اتفاقی قایق تفریحی او دچار حادثه می شود و به بوشهر می رسد و…

جمشید هاشم پور، آیدا بالمان، مجید نوروزی، پدرام شریفی و خاویر تولنتینو از دیگر بازیگران «مساخ نرگس» هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا