اخبار روز سینما

نمایشگاه ورزشی 23 ساله شد

به گزارش سرویس فوتبال منهای خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی امروز 8 خرداد این ماه با حضور مهدی برادران قائم مقام وزیر صنایع عمومی، مهدی دیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت، احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیئت مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران و جمعی از فعالان و صاحب نظران این شرکت برگزار شد. میدان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران.

در مدت برگزاری این نمایشگاه، 85 شرکت داخلی و خارجی در زمینی به مساحت 12000 متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود را در زمینه تولید و عرضه تجهیزات ورزشی و خدمات در زمینه لوازم ورزشی، تجهیزات ورزشی ارائه خواهند کرد. مانند توپ، راکت و کفش ورزشی، لباس های ورزشی، وسایل حمل و نقل مانند دوچرخه، اسکیت برد و همچنین لوازم ورزشی و دستگاه های مرتبط با تناسب اندام مانند تردمیل و سایر تجهیزات ورزشی در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان قرار گرفته است. این زمینه. .

معرفی آخرین دستاوردها و فناوری های روز و توانمندی های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، تجارت و خدمات مرتبط با صنعت ورزش و ایجاد بسترهای مناسب برای تشویق افراد و واحدهای سرمایه گذار به سرمایه گذاری در این زمینه. از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این رویداد نمایشگاهی از امروز (سه شنبه) تا ساعت 11 صبح از ساعت 8 الی 15 و در غرفه های 7-8 و 9-10-11 پذیرای علاقمندان و متخصصین این حوزه می باشد.

فوتبال روزانه اینستاگرام
نمایشگاه ورزشی 23 ساله شد

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا