اخبار روز

قیمت نهایی 5 خودرو وارداتی مشخص شد/جدول


به گزارش مانیبان، بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت نهایی خودروهای هوندا (وزل 2023)، تویوتا (لوین 1200 سی سی 2024)، تویوتا (لوین 1800 سی سی هیبریدی نیسان (سیلفی)، اشکودا (سوپر بی) مشخص شده اند.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام کرد آن دسته از متقاضیان سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی که اسفند 1401 ثبت نام شده و اولویت آنها مشخص شده است، سامانه از روز دوشنبه مورخ 03/07/1403 لغایت ساعت 23:59 روز چهارشنبه مورخ 03/09/1403 فقط برای خودروهای منتخب به شرح جدول زیر قابل دسترسی است.

در این مرحله متقاضیان می توانند سه گزینه از سبد محصولات درج شده در زیر داشته باشند، اما در صورت اختصاص هر یک از سه گزینه (بر اساس ترجیح متقاضی و ظرفیت خودروی انتخابی)، امکان لغو سفارش وجود ندارد و تعویض خودرو در مراحل زیر؛ بنابراین پس از تخصیص خودرو و تماس با شرکت تامین کننده، در صورت عدم پرداخت، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حذف خواهد شد. البته در این مرحله ثبت نام جدیدی صورت نگرفته و انتخاب خودروهای سامانه فقط برای ثبت نام کنندگان در مرحله اول است. اسفند آنها در ماه 1401 حساب شما را مسدود کرده اند.

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت نهایی خودروهای هوندا (وزل 2023)، تویوتا (لوین 1200 سی سی 2024)، تویوتا (لوین 1800 سی سی هیبریدی نیسان (سیلفی)، اشکودا (سوپر بی) مشخص شد.

البته این ارقام قیمت نهایی در مبادی ورودی است و به موارد فوق، هزینه های قانونی و هزینه های پس از ارسال از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … اضافه می شود. قیمت هایی که واردکنندگان با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کننده خودرو می توانند خودرو را در زمان مقرر تحویل و تحویل بگیرند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا