اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا 9 چهارشنبه خرداد 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از سنت های قدیمی و رایج در فرهنگ ایرانی است که بر اساس اشعار حافظ بنا شده است. مردم اغلب با ارادت و ایمان به فال حافظ شعری تصادفی انتخاب می کنند و از آن برای خواندن فال حافظ استفاده می کنند. گویندگی می تواند به مردم کمک کند تا بهترین تصمیم ها را بگیرند، انرژی مثبتی برای روزهای آینده کسب کنند و از تفسیر شاعرانه بهره مند شوند. این سنت باستانی به عنوان یک راهنمای روزانه برای مردم عمل می کند و اغلب به طور سنتی در مراسم و جشن های خاص استفاده می شود. و فعالیت شاد در ادامه فال حافظ چهارشنبه نهم استفاده شده است. خرداد می توانید 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

شما مثل تاجی بر سر مردم خوب کشور هستید

اگر همه عاشقان به تو باج بدهند

دو چشم شوخ تو از اشتباه و حبس پریشان است

او به چین و هند ادای احترام کرد

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ فروردین یک ماهی محبوب نشان می دهد که شما به کسی یا چیزی متعهد هستید. هدف شما دقیقاً همین است. برای رسیدن به این هدف از هیچ کار، تلاش و هزینه ای دریغ نمی کنید. با این همه تلاش و پشتکار قطعا به هدف خود خواهید رسید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

افرادی که ما را می بینند فقط به لباس ها نگاه می کنند

دل آشفته ما جز تو چیزی را به یاد نمی آورد

من در آتش سودا آه نمی کشم

چه کسی می تواند بگوید که قلب من صبور نیست؟

ترجمه

نتیجه تفل به دیوان حافظ تو اردیبهشت ماه ماهی های عزیز شما در کار خود موفق خواهید بود و مورد تحسین قرار خواهید گرفت، اما برای جلب توجه بیشتر، مغرور نشوید و افراد را دست کم نگیرید.

متولد شدن خرداد

من شنیدم که کنعان قدیمی خوب گفت

خداحافظ یار کاری را که می گوید انجام نمی دهد

حدیث قیامت که خطیب شهر گفته است

کناییست که از زمان هجران آواز می خواند

ترجمه

طالع بینی امروز شما خرداد ماهی های عزیز نشان دهنده این است که شما عزیزی دارید که از شما دور است و از جدایی او رنجیده و ناراحت هستید، ناراحت نباشید که به زودی از او خبر خواهید داشت.

متولد شدن تیر

بدون حسرت دلمون رو از دست دادیم

ما با عشق و با همین روحیه کنار هم هستیم

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

ترجمه

طالع بینی امروز شما تیر ماهی های عزیز، تعبیرش این است که مراقب باشید شکست ها یا بدشانسی ها شما را ناامید نکند. در مسیر رسیدن به هدف آرام نگیرید. از تجربیاتی که در این مسیر به دست می آورید استفاده کنید. نگذارید تمسخر و تهمت حسودان و دشمنان شما را ناراحت کند. برای رسیدن به موفقیت، باید عاقلانه و با درایت عمل کنید و همه چیز را بسنجید.

متولد شدن مرداد

سحر در یک کشور قدم می زند

حامی این معما را با قرینی گفت

صبور باش ای صاحب خرمن !

اگر به خوشه چینی رحم کنید

ترجمه

نصیحت حافظ به شما مرداد حوت عزیز در دلت نیت هست، اگر می خواهی این آرزو را محقق کنی باید صبور باش و دلت را از غم پاک کنی. اگر کسي در تاريکي شب با دست خود چراغي روشن کند، خداوند نور فضل خود را به تو مي بخشد و به هدفت هدايت مي کند.

متولد شدن شهریور

ای سرو صاف و گلدار بی تو چه کنم؟

با سنبل چه کنم؟ با سوسن چه کنم؟

من تو را فردی بدخواه و کنایه آمیز ندیدم

به خاطر اینکه آینه من روی اتو نیست، چه کار کنم؟

ترجمه

در تعبیر فال امروز حافظ شهریور ماهی های عزیز، به نظر می رسد که شما روزهای سختی را پشت سر می گذارید و به شدت ناامید و خسته هستید. افراد بدخواه مدام علیه شما توطئه می کنند و کار شما را سخت می کنند. هنر این است که بتوانی در چنین روزهایی امید و توکلت به خدا را حفظ کند. برای پیروزی و غلبه بر چالش ها، با دوستان دلسوز و آگاه مشورت کنید تا راه حلی برای مشکلات بیابید.

متولد شدن مهر

از توبه شراب به وقت گل شرم کردم

هیچکس نباید از اشتباهی که مرتکب شده شرمنده باشد

دعای ما تا آخر است و من زین بحث هستم

نیمز شهید و ساقی خجالتی نیستند

ترجمه

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد مدتی است که دچار شک و تردید شده اید و ترس وجودتان را فرا گرفته است، بهتر است شک و تردید خود را رها کنید و عزت نفس و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. از گرفتن تصمیمات عجولانه و فوری که برای شما عاقبت به خیر نمی شود، خودداری کنید. برای موفقیت باید با مشورت با افراد آگاه و با تجربه تصمیمات درستی بگیرید.

متولد شدن آبان

آه، همه فرم های شما دوست داشتنی هستند و همه فضاهای شما دوست داشتنی هستند

من عاشق معاشقه شیرین شما هستم

وجودت مثل گلبرگ لطیف است

تو مثل سرو شادی

ترجمه

طالع بینی امروز شما آبان ماهی های عزیز، این نشان می دهد که تصمیم شما عجولانه است. شما فریب ظواهر را خوردید و این همه افکار و خاطرات شما را به خود مشغول کرد و تمام کارهای مهم زندگی را فراموش کردید و شروع به جستجوی هدف خود کردید. با وجود اینکه کمی مردد هستید، اما آماده پذیرش خطر هستید.

متولد شدن آذر

گفتم برات متاسفم، گفت باید ناراحت باشی

گفتم بگذار خرس من باشد، گفت اگر آمد

گفتم سنت وفاداری را از مهرورزان بیاموز.

او گفت این شغل در بین افراد خوب کمتر دیده می شود.

ترجمه

طالع بینی امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید شما با کسی صحبت کرده اید که شما را ناراحت و افسرده کرده است، اما منتظر بمانید تا او از گفته خود پشیمان شود و به شما بازگردد و همیشه به یاد داشته باشید که زمان بر همان اساس نمی چرخد.

متولد شدن دی

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

من به دلیل نیت مخرب باور نمی کنم

داستان رنج، آخرین دوست در قدرت

ترجمه

علامت محافظ شما دی ماهی های عزیز اینگونه تعبیر می شود که دوران غم و اندوه تمام شده و بدبختی های زندگی به پایان رسیده است و از این پس سال های خوبی در پیش خواهید داشت.

متولد شدن بهمن

به پیشخدمت هایی که می خواهند به من خدمت کنند برگرد

من حاضرم خدمت کنم و برای دولتم دعا کنم

حتی اگر در صد راه گناه غرق شوم

تا اینکه با عشق خانواده مهربانم آشنا شدم

ترجمه

طالع بینی امروز شما بهمن ماهی های عزیز یعنی روزها منتظر بودی و این موضوع آزارت می دهد. برای رسیدن به هدف باید به خدا توکل کرد و از او کمک خواست. حتی اگر راه رسیدن به هدف طولانی و پر پیچ و خم باشد، ناامید نشوید، همه چیز را به خدا بسپارید. اگر به نحوی نتیجه نمی گیرید، راه های دیگری را برای رسیدن به آنچه می خواهید امتحان کنید.

متولد شدن اسفند

من جدایی را می سوزانم، از ظلم روی گردان

زیارت تو برای ما مصیبت بود، پروردگارا، آن بلا را برگردان.

مه بر سبزه خاموش می نشیند

روی صورتت قدم بگذار تا برایت اتفاق بیفتد

ترجمه

طالع بینی امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید از حوادث و اتفاقات بد به خدا پناه ببرید که او بهترین پناهگاه است و شما را از آفات و آفات حفظ می کند. مدت زیادی است که منتظر یک تغییر مثبت در زندگی خود بوده اید، بدانید که برای تغییر زندگی و ایجاد این تغییر باید تلاش زیادی کنید. اگر مدتی است که غم فراق شما را آزار می دهد، خبر خوب این است که بالاخره هجرت تمام شد و به هدف خود خواهید رسید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا