سرگرمی

قیمت بلیت کنسرت محسن یگانه ۲۰ میلیون تومان شد!

بازتاب آنلاین، محسن یگانه برای برگزاری کنسرت خود در دبی با بلیط بیست میلیون تومانی راهی امارات می شود.

محسن یگانه برحی خرداد با گروهش در یکی در سالن های زیبای دبی اتفاق می افتد. این اجرا در 15 ژوئن 2024 مصادف با 26 است خرداد 1403 در سالن مرکز تجارت جهانی برگزار می شود.

یگانه که سال گذشته اجراهای موفقی را در تهران و شهرهای مختلف کشور روی صحنه برد، برای خرداد او امسال مجریه خارجی را در دستور کار قرار داده است.

قیمت بلیط کنسرت محسن یگانه از 113 تا 340 دلار برای ساکنین یا گردشگران دبی است. اگر قیمت دلار را 60 هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت این بلیت ها تقریبا بین 7 تا 20 میلیون تومان برای مخاطبان خواهد بود.

کنسرت های موسیقی و رویدادهای هنری به طور کلی، در مقایسه با فعالیت های اقتصادی؛ آنها ارز کمتری برای کشور به دست می آورند، اما برگزاری کنسرت های مشابه در کشورهای دیگر می تواند راه کمی باشد. برای ورود ارز به کشور

محسن یگانه در سال 1402 م یکی او یکی از پربارترین سال های فعالیت هنری خود را پشت سر گذاشت و تنها در تهران 70 کنسرت روی صحنه برد تا یکی از رکوردداران برگزاری بیشترین کنسرت در سال گذشته در بین خوانندگان ایرانی شود.

یگانه یکی از خوانندگان بین المللی موسیقی پاپ کشورمان است که با پخش ویدیوی اجرای زنده آهنگ بهت قل میدم به شهرت جهانی دست یافت. این ویدیوی محسن یگانه تاکنون بیش از ۲۱۶ میلیون بازدید در یوتیوب داشته است.

فراموش نکنیم که در عصر خوانندگان مصرف گرا، محسن یگانه در دو دهه گذشته در بالاترین سطح موسیقی پاپ ایران فعال بوده و همچنان طرفداران خود را دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا