اخبار روز سینما

نمایشگاه نقاشی شهدای خدمت در آستارا افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی و عکس شهدای در حال خدمت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان آستارا افتتاح شد.

بازتاب آنلاین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 31 نقاشی از آثار فرانک کاویانی، سودا اسانی و هنرمندان «هنرستان آستارا» به نمایش گذاشته شد. ” تا دهم ژوئن برای عموم نمایش داده می شود.

زهرا ناصری افزود: علاوه بر نقاشی، 16 قاب عکس از مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و یارانش از آثار عکاسان مطرح کشور نیز به نمایش گذاشته شد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آستارا همچنین با اشاره به اینکه با استفاده از زبان هنر به ویژه نقاشی و عکاسی می توان دیدگاه های متفاوتی را نسبت به یک پدیده ارائه کرد، افزود: از مسئولان ارشد شهرستان آستارا انتظار داریم هنرمندانه باشند. تولیدات هنرمندان به ویژه در عرصه های ایثار و شهادت با حضور خود حمایت معنوی می کنند.

یوسف هدایتی افزود: تعداد مسئولانی که در تراز انقلاب اسلامی کار می کنند محدود است اما اگر مسئولی در تراز انقلاب اسلامی کار کند سرنوشتی جز شهادت ندارد.

وی ادامه داد: تا آخر خرداد مسابقه نامه به سیدمهرومان با محوریت تکریم شهدای خدمت در سطح مدرسه و دانشگاه آستارا برگزار می شود.

هدایتی افزود: تیرماه امسال اجلاسیه شهدای شهرستان با عنوان «شب های شیدایی» با هدف بازسازی عملیات کربلای 4 و 5 در شهرستان آستارا و در قالب این اجلاس برگزار می شود. هنرمندان کانون بسیج آستارا معرف مفهوم ایثار و شهادت هنری خواهند بود

نمایشگاه نقاشی با حضور جمعی از هنرمندان و بدون حضور برخی از مسئولان عالی رتبه این شهرستان افتتاح شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا