اخبار روز سینما

بلیت کنسرت محسن یگانه 20 میلیون تومان!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، محسن یگانه تهیه خرداد با گروهش داخل یکی در سالن های زیبای دبی اتفاق می افتد. این اجرا در تاریخ 15 ژوئن 2024 مصادف با 26 خرداد 1403 در سالن مرکز تجارت جهانی اتفاق می افتد.

یگانه که سال گذشته در تهران و شهرهای مختلف کشور اجراهای موفقیت آمیزی داشت، به عنوان مثال خرداد وی امسال قوه مجریه خارجی را در دستور کار قرار داد.

بلیط کنسرت محسن یگانه برای ساکنین یا گردشگران دبی بین 113 تا 340 دلار قیمت دارد. اگر قیمت دلار را 60 هزار تومان فرض کنیم، قیمت این بلیت ها برای مخاطبان حدود 7 تا 20 میلیون تومان است.

کنسرت های موسیقی و رویدادهای هنری به طور کلی در مقایسه با فعالیت های اقتصادی؛ آنها پول کمتری برای کشور دارند، اما برگزاری همین کنسرت ها در کشورهای دیگر می تواند کمک کوچکی باشد. ارز خارجی را وارد کشور کنید.

محسن یگانه در سال 1402 م یکی او یکی از پربارترین سال های فعالیت هنری خود را تجربه کرد و تنها در تهران 70 کنسرت برگزار کرد که او را به یکی از رکوردداران بیشترین کنسرت در بین خوانندگان ایرانی در سال گذشته تبدیل کرد.

یگانه یکی از خوانندگان بین المللی موسیقی پاپ کشورمان است که با پخش ویدئوی اجرای زنده آهنگ بهت قل میدم به شهرت جهانی دست یافت. این ویدیوی محسن یگانه بیش از ۲۱۶ میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

فراموش نکنیم که در عصر خوانندگان مصرف گرا، محسن یگانه دو دهه است که در بالاترین سطح موسیقی پاپ ایران فعالیت می کند و همچنان طرفداران خود را دارد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا