اخبار روز سینما

احسان علیخانی و چالش جدی او در تفسیر «جوکر ۲ طبقه ۲۲» | چالش خنده برای پادشاه گریه

احسان علیخانی با میزبانی فصل دوم بازی «جوکر» با چالش جدیدی در این زمینه روبرو خواهد شد. بعد از «ماه عسل»، «عصر جدید» و «جوکر» یکی این یکی از متفاوت ترین برنامه هایی است که علیخانی قرار است انجام دهد. Reality TV که فصل دوم آن به زودی با نام «جوکر 2، طبقه 20» پخش خواهد شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، در خبر جدیدی که سایت فیلموشات درباره «جوکر» منتشر کرده، حضور احسان علیخانی به عنوان مجری فصل جدید رسما قطعی شده است. در این خبر آمده است: نقش احسان علیخانی در این فصل پررنگتر از فصل قبل است؛ هم جلوی دوربین و هم پشت دوربین که کارگردانی این سریال جوکر را در کنار حامد میرفتاحی بر عهده دارد.

سیامک انصاری در فصل اول اجرای برنامه را بر عهده داشت. از آنجایی که انصاری را به عنوان یک کمدین می‌شناختیم و با شوخ طبعی او آشنا بودیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که او می‌تواند یک مسابقه خنده برگزار کند.

احسان علیخانی در فصل اول یکی او به عنوان کارگردان دو بار جلوی دوربین رفت و با شرکت کنندگان گپ زد.

حالا ساخت فصل دوم به احسان علیخانی سپرده شده و این برای او چالشی جدی محسوب می شود. علیخانی که سال‌ها در «ماه عسل» به عنوان مجری شناخته می‌شود که می‌تواند با داستان زندگی مهمانانش مخاطب را به گریه بیاندازد، حالا باید در جایگاهی متفاوت ظاهر شود.

علیخانی اگرچه سال ها اجرای چندین برنامه تحویل نوروزی را بر عهده داشت، اما هیچ کدام ارتباط مستقیمی با پدیده خنده نداشت. نبود. حتی در «عصر جدید»، بیش از هر چیز دیگری، مسئله اشتیاق و امتیاز مطرح بود.

حال باید علیخانی را روی مبلی که سیامک انصاری می نشست و حرکات شرکت کنندگان را تماشا می کرد تصور کنیم. انصاری اغلب در این حالت از ته دل می خندید و اشک هایش را پاک می کرد و حتی از خنده ترکید و روی مبل افتاد. بر اساس اطلاعاتی که از علیخانی داریم، حضور در این سمت احتمالا چالشی جدی برای او خواهد بود.

در فصل دوم جوکر، احسان علیخانی علاوه بر کارگردانی، کارگردانی این رئالیتی شو را نیز بر عهده دارد.
پوستر فصل دوم «جوکر» حکایت از آن دارد که با فصلی متفاوت روبرو خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید اجرای علیخانی در «جوکر، طبقه بیست و یکم» به چه سمت و سویی خواهد رفت و این مجری چگونه از چالش پیش رو عبور خواهد کرد.

مدتی است که خبر تولید فصل دوم «جوکر» به گوش می رسد اما هنوز اسامی شرکت کنندگان این فصل به صورت رسمی منتشر نشده است. فقط می دانیم که مجموعه مسابقات با فصل قبل متفاوت است و عنوان خاصی به جوکر اضافه شده است.

فصل اول مسابقه وایلد کارت آذر 1400 بر روی پلتفرم Filmo منتشر شد و پنج سری از شرکت کنندگان با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام پس از ساخت دو فینال، انتشار آن در جولای 1401 به پایان رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا