اخبار خودرو

قیمت اولین هاچ بک سوزوکی در بازار ایران مشخص شد

قیمت اولین هاچ بک سوزوکی در بازار ایران مشخص شد

Baleno اولین هاچ بک سوزوکی در بازار ایران است که توسط راسا موتور خاورمیانه تحویل داده می شود. با حضور این خودرو در بازار آزاد، قیمت اولین هاچ بک سوزوکی مشخص شد.

به گزارش جدیدترین خودرو، راسا موتور خاورمیانه سوزوکی بالنو سامانه وارداتی را با قیمتی نزدیک به 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به مشتریان تحویل داده است. این خودرو در بازار جهانی یک هاچ بک اقتصادی محسوب می شود. در حال حاضر نمایندگی ها قیمت اولین هاچ بک سوزوکی در بازار را بین سه تا سه میلیارد و 400 میلیون تن اعلام می کنند. البته هنوز معامله ای برای Baleno در بازار ثبت نشده است و تنها نمایندگی ها قیمت گذاری هاچ بک ژاپنی را آغاز کرده اند. سوزوکی بالنو نیز مانند سایر خودروهای وارداتی ممکن است در روزهای آینده با کاهش قیمت در بازار آزاد مواجه شود. با توجه به تسریع در تحویل خودروهای سوزوکی و GAC توسط راسا موتور خاورمیانه، می توان انتظار داشت که قیمت خودروهای وارداتی این شرکت در بازار آزاد به زودی کاهش یابد.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
سوزوکی بالنو ۱.۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳.۰۰۰.۰۰۰

ویدیوی ارائه Baleno; شیشه عقب سوزوکی

سوزوکی بالنو به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده است. این موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ، 105 اسب بخار قدرت با گشتاور 138 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس Baleno یک گیربکس 4 سرعته AT است که دارای آرایش دروازه پلکانی است و نیرو را به چرخ های جلو می رساند. شتاب صفر تا 100 این هاچ بک ژاپنی 11 ثانیه است. سوزوکی بالنو در هر 100 کیلومتر کمتر از 6 لیتر سوخت مصرف می کند.

در سوزوکی بالنو، به عنوان یک هاچ بک ژاپنی، ویژگی هایی مانند شش کیسه هوا، صفحه نمایش لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، چرخ های آلومینیومی، فناوری روشنایی LED، فرمان برقی، کروز کنترل، سنسور نور شما می توانید روکش داخلی چرم و پارچه را با دکمه استارت، آینه تاشو برقی، نمایشگر هدآپ، دوربین 360 درجه، تهویه اتوماتیک، دریچه تهویه ردیف دوم و غیره ببینید.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا