اخبار روز سینما

نیمه دوم کمدی موفق «خجالت نکش» نیمه دوم است. خرداد عملیات فتح گیشه با «قنبر» و «صنم» رسید

زمان اکران قسمت دوم فیلم پرطرفدار «خجالت نکش» و این فیلم با بازی شبنم مقدمی و احمد مهران فر از شانزدهم مشخص شد. خرداد ماه ماموریت خود را برای فتح گیشه سینما با حضور دو شخصیت «صنم» و «قنبر» آغاز می کند.

به گزارش بازتاب آنلاین، قسمت دوم فیلم سینمایی «خجالت نکش» با نام کامل «خجالت نکش 2؛ جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی شهرت شازدهم. خرداد ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کند.

مقصودی فیلمنامه قسمت دوم «خجالت نکش» را با همکاری همسرش افرا جورابلو نوشته و در این قسمت صنم و قنبر با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در موقعیتی متفاوت قرار می گیرند. که منجر به جدایی آنها در مقطع خاصی از تاریخ می شود.

شبنم مقدمی و احمد مهرانفر در نمایی از فیلم خجالت نکش 2

در قسمت دوم این فیلم به جز مقدمی و مهرانفر بازیگران دیگری چون بهرنگ علوی، بهاره کیان افشاری، میثاق جمشیدی و سعید امیرسلیمانی به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت اول این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال 1395 شرکت کرد که توانست در بخش مسابقه و همچنین در بخش «نگاه جدید» حضور پیدا کند. این فیلم نامزد بهترین بازیگر زن (شبنم مقدمی) و طراحی صحنه و لباس (رعنا امینی) برای سیمرغ بلورین شد و در بخش نگاه نو سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی اول را به خود اختصاص داد.

«خجالت نکش» پس از حضور موفق در جشنواره فیلم فجر از دوازدهم اردیبهشت ماه 2017 اولین نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. این فیلم با جذب 552 هزار و 560 نفر توانست از مرز 4.7 میلیارد تومان در گیشه عبور کند و در رتبه هفدهم جدول فروش سالانه قرار گیرد. امسال «هزارپا»، «جزیره تگزاس» و «لوتاری» در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا