اخبار خودرو

کراس اوور اسپرت جی ای سی در بازار قیمت گذاری شد

کراس اوور اسپرت جی ای سی در بازار قیمت گذاری شد

راسا موتور خاورمیانه یک کراس اوور اسپرت ارائه می کند JAC GS3 (GAC GS3 Emzoom) وارد کردن کلاینت های سیستم را آغاز کرده است. اکنون این کراس اوور اسپرت GEC در بازار آزاد قیمت دارد.

بر اساس آخرین گزارش خودرو، JEC GS3 Amzum با مدل 2024 وارد ایران شد و هم اکنون با ثبت نام ملی به مشتریان تحویل داده می شود. این کراس اوور اسپرت که در کمتر از 7.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد، در راسا موتور خاورمیانه قیمت مصوبی نزدیک به دو میلیارد تومان دارد. اما نمایندگی ها برای این کراس اوور اسپرت چینی بین 3.1 تا 3.6 میلیارد تومان قیمت تعیین کرده اند.

با این حال، هنوز هیچ معامله ای برای GS3 2024 در بازار آزاد ثبت نشده است. در حال حاضر اکثر نمایندگی ها به دنبال قیمت این کراس اوور اسپرت JEC در بازار هستند. بنابراین می توان انتظار داشت JEC GS3 نیز مانند سایر خودروهای وارداتی در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت در بازار آزاد باشد. از آنجایی که رسا موتور خاورمیانه عرضه حجم زیادی از این کراس اوور وارداتی را آغاز کرده و با افزایش حضور GS3 در بازار آزاد در سال 2024 قیمت آن کاهش خواهد یافت.

نام ماشین قیمت مصوب (تومان) قیمت بازار آزاد (تومان)
جک gs3 من ۱.۹۸۷.۲۱۴.۰۰۰ ۳٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

ویدیوی معرفی JAC Crossover Sport; gs3 من

زیرپوششی JEC GS3 یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi یک سری موتور است میتسوبیشی این موتور می تواند حداکثر قدرت 175 را تولید کند رزومه و در نهایت گشتاور 270 نیوتن متر گشتاور دارد و قدرت را از طریق گیربکس 7 سرعته تامین می کند. کلاچ دوبل آب به چرخ های جلو می رسد. این قدرت بالا باعث می شود GS3 در 7.5 ثانیه شتاب بگیرد.

از جمله ویژگی های JEC GS3 می توان به 6 ایربگ ده نقطه ای اشاره کرد. سیستم کنترل پایداریهشدار برخورد از جلو، نوربالای خودکار، ترمز اضطراری، رادار حرکت خطوط، هشدار خروج از خط، سیستم کنترل استارت استارت، دوربین 360 درجه، سیستم کنترل فشار باد لاستیکسیستم کنترل حرکت در سراشیبی، رادارخوان، کمک راننده رادار در ترافیک، پارکینگ دو ردیفه اتوماتیک، دستگیره های مخفی، سنسور نور، سنسور باران، یخچال صندلی ردیف جلو، سقف پانوراما، تهویه اتوماتیک با تصفیه هوای کابین، روشنایی کابین، کروز کنترل تطبیقیصفحه نمایش لمسی سیستم چندرسانه ای، جلوی آمپلی فایر دیجیتال و…

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا