اخبار روز

افرادی که سود اعمال عدالت به آنها پرداخت نشده است بخوانند


به گزارش مانیبان، پایان آذر ماه گذشته اولین مرحله از اقدام مربوط به تمرین 1401 به حساب سهامداران واریز شد تاریخ دومین مرحله واریز این سود نیز 24 است. اسفند ماه بود.

اما به دلیل سوء نیت برخی شرکت ها، واریز این سود به مرحله سوم موکول شد و در دو مرحله تسویه نشد.

شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده بود: صنایع سیمان دشستان، گروه مپنا و انرژی فجر خلیج فارس بابت فاز اول و دوم سود سهام خود مبلغی را به حساب شرکت های پالایش نفت سمت بندرعباس و سوئیچ پارس واریز نکرده اند. دومین. صندوق های فاز

در این خصوص عشقی مدیرعامل سازمان بورس توضیح داد: یک سری اتفاقات رخ داد که باعث شد برخی شرکت ها تخلف کنند و نتوانند سود سهام را پرداخت کنند. اکثر این شرکت ها با کمبود نقدینگی مواجه هستند. ما همچنین توصیه می کنیم که سود سهام پرداخت شود، امیدواریم خرداد برای وصول این سودها و پرداخت مابقی سهام، البته باید لحظه دقیق آن توسط شورای عالی بورس مشخص شود.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام درباره آخرین وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام و تسویه آن گفت: سهامداران برای دریافت سهام نیازی به مراجعه به مکان خاصی ندارند. سود سهام و سود سهام سوم در صورت دریافت از شرکت ها مشابه دوره هایی است که در آن به حساب افراد واریز می شود.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مرحله سوم واریز این سود به حساب سهامداران نیز گفت: در صورت عدم واریز سود سهام توسط این شرکت ها، سازمان بورس قطعا اقدامات مناسبی را انجام خواهد داد ، مقررات، وظایف و اختیارات. در نهایت سازمان بورس بر دریافت مابقی سود سرمایه برای پرداخت به سهامداران اصرار دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا