اخبار روز

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است/ استقلال در حاشیه بود

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس به عنوان تیم در شرایط بهتری قرار دارد اما استقلالی ها خودشان را درگیر شرایط مختلف و خودخواسته کرده اند.

رسول کربکندی در گفت وگو با فارس درباره روند قهرمانی استقلال و پرسپولیس در دو هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به نتایج هفته گذشته لیگ، وضعیت پرسپولیس بهتر شده و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. . و تکلیف استقلال سخت شده است اما در اوج حساسیت باید هر دو هفته دو بازی انجام شود. پرسپولیس وضعیت تیمی بهتری دارد و تیم بهتری است اما استقلال وارد موقعیت های متفاوت و خودساخته ای شد.

وی افزود: تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید منتظر نتایج سایر تیم ها و سایر تیم ها باشد، با این حال هنوز هیچ چیز تمام نشده است و پرسپولیس نمی تواند به قهرمانی خود مطمئن باشد. و فکر می کنم هر دو بازی را می برد. از طرفی قضاوت در این دو هفته برای داوران واقعا سخت است. سوت می تواند سرنوشت قهرمان لیگ را تغییر دهد یا سوت داور می تواند منجر به سقوط یک تیم شود.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: قضاوت داوران در این دو هفته کار سختی خواهد بود و کمیته داوران نباید بهانه ای به تیم ها بدهد و در تعیین وقت داوری دقت کند. حالا استقلال و پرسپولیس بحث داوری را مطرح می کنند، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اجازه دهند داوران این بهانه را بگیرند. شاید بهتر است در دو هفته اخیر اسامی داوران اعلام نشود چرا که با اعلام اسامی داوران عده ای سعی در تاثیرگذاری بر داوران دارند.

کربکندی در خصوص وضعیت تیم سپاهان گفت: سپاهان باید دو تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می شد اما اکنون شرایط به گونه ای است که تلاش می کنند تا سوم شوند.

وی در خصوص پرونده فساد فوتبال گفت: بحث فساد در فوتبال با تلاش قوه قضائیه استان کرمان آغاز شد و امیدوارم اقدامات خوب و موثری برای مبارزه با فساد انجام شود و من عصبانی شدم و گفتم که ما فوتبال کثیف شده بود سپس به کمیته انضباطی احضار شدم و در جلسه انضباطی دستگاه را دیدم دی v دی فیلم مصاحبه من را خواهید دید. گفت دستگاه نمی خواهد من اینجا باشم و من این حرف ها را تکرار می کنم. گفتی ما می دانیم در فوتبال ناخالصی هایی وجود دارد اما همه را نجس خواندی و این را گفتم وقتی فشارم بالای 1000 بود دیگر نمی توانستم گیره بزنم. به هر حال دو جلسه محروم شدم و 3 میلیون تومان جریمه شدم. بعد از آن هیچکس از من نپرسید که چرا گفتی فوتبال نجس است و کدام قسمت آن نجس است!

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا