اخبار روز سینما

بیوگرافی و بیوگرافی سیس بابد کنوسن/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: Sidse Babett Knudsen

ملیت: دانمارکی

متولد: 22 نوامبر 1968 – کپنهاگ

حرفه: بازیگر

سال فعالیت: 1373 تا کنون

زندگینامه

Sidse Bebet Knudsen بازیگر سینما و تلویزیون است. او متولد 1968 است.از مهمترین کارهای سیدسه ببت کنودسن می توان به بازی در سریال دنیای غرب، سریال بورگن و فیلم هولوگرام برای پادشاه اشاره کرد.

اولین حضور در فیلم ها و فیلم ها.

سیدسه ببت نادسن اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال ۱۳۷۸ در سن ۳۱ سالگی در فیلم Mifune به کارگردانی سورن کراگ یاکوبسن بازی کرد. اگرچه موفقیت این اثر از آثار قابل توجه زیر مانند سریال دنیای غرب بیشتر است. نبود اما این تجربه خوبی برای Sidse Bebet Knudsen بود و او همکاری با هنرمندانی مانند Iben Hjejle، Anders W. Berthelsen، Jesper Asholt و Emil Tarding را تجربه کرد.

سیدسه ببت نادسن در سال 2015 یک دوره کاری فشرده را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخته است. او امسال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم تلویزیونی خود را به مردم معرفی کرد. از آثار مهم سیدسه ببت نادسن در سال جاری می توان به بازی در سریال دنیای غرب، فیلم دوزخ به کارگردانی ران هاوارد، فیلم La fille de Brest به کارگردانی امانوئل برکو و فیلم هولوگرام برای پادشاه به کارگردانی تام تیکور اشاره کرد.

سیدسه ببت کنودسن در سال 2015 در سن 48 سالگی نقش مهمی در سریال دنیای غرب بازی کرد و با مهارتی که داشت توانست خود و آن نقش را به مخاطبان تلویزیون معرفی کند. Sidse Bebet Knudsen با بازی در سریال West World توانست تجربه بازیگری موفقی را رقم بزند و همکاری با بازیگرانی مانند آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان ریچل وود و جیمز مارسدن به تجربه او افزود.

Sidse Bebet Knudsen علاوه بر سریال Western World در سال 2009 در 42 سالگی در سریال Borgen نیز شرکت کرد. Sidse Bebet Knudsen این بار با کارگردان سریال Borgen و هنرمندانی مانند Birgitte Hjort Sørensen، Søren Malling، Thomas Levin و Pilou Esbæk همکاری کرد.

سیدسه در این سال ها تجربه همکاری با هنرمندان زیادی را دارد، اما جالب است بدانید که در بین بازیگران سورن مالینگ با 3 بار، تام هنکس با 2 بار، آندرس دبلیو برتلسن با 2 بار، پاپریکا استین با 2 بار و بیرته نویمان . با 2 بار آنها بیشتر با Sidse Bebet Knudsen همکاری کرده اند.

یکی یکی از ویژگی های حرفه ای بیوگرافی Sidse Bebet Knudsen.

او در طول دوران بازیگری خود هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. Sidse Bebet Knudsen را باید بیشتر یک بازیگر سینما دانست زیرا 83 درصد از آثار او فیلم و 17 درصد از کارهایش تلویزیونی است. در واقع از مجموع 12 اثر در کارنامه کاری او، در 10 اثر در سینما با نام های فیلم دوزخ، فیلم La fille de Brest، فیلم هولوگرام برای پادشاه، فیلم دوک بورگوندی، فیلم تقریبا کامل، فیلم Blå mänd، فیلم بعد از عروسی، فیلم Fukssvansen، فیلم Mifune و فیلم Den eneste ene و در 2 اثر تلویزیونی به نام‌های سری دنیای غربی و سریال بورگن پخش شد.

نتیجه

در مجموع آثار مهمی در کارنامه و زندگینامه 50 ساله سیدسه ببت کنودسن وجود دارد. در واقع همانقدر که سیدسه ببت کنودسن در آثار ارزشمندتری بازی کرده است، توانسته امتیاز بیشتری از مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سیدسه ببت کنودسن به مرور زمان درخشان‌تر شد. اثری که در بیوگرافی سیدسه بیشترین امتیاز را از افراد دریافت کرده است، سریال دنیای غرب در نظر گرفته شده و اثری که کمترین امتیاز را در بیوگرافی سیدسه ببت کنودسن کسب کرده، فیلم است. فوکسوانسن است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا