اخبار روز سینما

تاریخ پخش احتمالی فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

به تازگی خبری منتشر شده که عنوان می‌کند فصل دوم سریال The Last of Us در نیمه نخست سال 2025 (زمستان 1403 یا بهار 1404) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

پیش از این، «بلا رمزی» بازیگر نقش «الی» گفته بود که فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما در اواخر 2024 یا اوایل 2025 منتشر می‌شود. در فصل دوم The Last of Us جذاب و هیجان‌انگیز، شاهد بازگشت «پدرو پاسکال» دوست داشتنی در نقش «جوئل» خواهیم بود و همچنین «بلا رمزی» در نقش «الی» بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ پخش احتمالی فصل دوم سریال The Last of Us

«گابریل لونا»، «یانگ مازینو»، «کیتلین دیور»، «ایزابلا مرسد»، «دنی رامیرز»، «اریلا بارر»، «تاتی گابریل»، «اسپنسر لرد» و «کاترین اوهارا» از جمله بازیگرانی هستند که در این فصل به جمع بازیگران سریال اضافه شده‌اند تا در کنار دو بازیگر اصلی این فیلم یعنی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» ایفای نقش کنند.

کارگردانی فصل دوم بر عهده مارک مایلود، «نینا لوپز کورادو»، «استیون ویلیامز»، «کیت هرون»، «نیل دراکمن» و «کریگ مازن» خواهد بود. هنوز تعداد قسمت‌های فصل دوم مشخص نیست؛ اما «دنیل ریکمن» مدعی شده که این فصل هفت قسمت خواهد داشت.

تاریخ پخش احتمالی فصل دوم سریال The Last of Us

انتشار فصل اول سریال The Last of Us در سال 2023 با استقبال زیادی از سوی منتقدان و بینندگان روبرو شد. این سریال بر اساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده و داستان دو شخصیت به نام «جوئل» و «الی» را در دنیایی آخرالزمانی روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ پخش احتمالی فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا