اخبار روز

تاریخ پرداخت بعدی سود سهام عدالت در ژوئن.


به گزارش مانی بان، توکلی رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سرمایه گفت: زمان واریز سود سهام سرمایه ۱۴۰۱ بنگاه باقی مانده اوایل سال ۱۴۰۳ است.

وی ادامه داد: این افراد حدود 30 درصد از کل سهامداران را شامل می شوند. این 30 درصد مربوط به دو شرکت سرمایه گذاری است که سود آنها به موقع پرداخت نشده است.

توکلی در این خصوص اظهار داشت: در روزهای پایانی سال 1402 طبق برنامه ریزی های انجام شده و با تلاش دولت برای واریز این سود به حساب سهامداران، قسمت زیادی از سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد. سهامداران واجد شرایط اشخاص حقیقی؛ اما سهامداران یکی دو شرکت به موقع این سود را دریافت نکردند.

وی در پایان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده افرادی که هنوز سهم سود سهام عدالت را در سال 1401 دریافت نکرده اند، این سود در سال 1403 به حساب آنها واریز می شود.

قرار بود سود سهام در دو مرحله واریز شود که به دلیل سوء نیت برخی شرکت ها، پرداخت این سود مالی در سال 1401 به 3 مرحله افزایش یافت.

اکنون طبق اعلام رئیس سازمان بورس احتمالا مرحله سوم واریز و تسویه سود سهام خواهد بود. خرداد ماه خواهد بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا