اخبار روز سینما

تاروت خوانی روزانه / تاروت خوانی فردا دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی در فال تاروت که یکی از روش های پیچیده پیشگویی در زمینه روانشناسی است، هر کارت نماد، مفهوم و تعبیر خاصی را نشان می دهد. این مسئولیت بر عهده مشاور است. درخواست خواندن تاروت می تواند به بیننده راهنمایی و الهام بخشد و به فرآیند تصمیم گیری کمک کند. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: پنج شمشیر

ماه آوریل، حوت، وقت آن است که نگاه عمیق تری به روابط خود بیندازید. استرس و تنش با شرکا مورد انتظار است. ممکن است یک شریک خیانتکار یا یک فرد حسود در زندگی شما وجود داشته باشد که پشت سر شما ویران می کند. اگر به دنبال عشق هستید پرس و جوی مناسب را پیدا کنید. مشکلات معده ممکن است شما را آزار دهد. از برنامه کنترل رژیم غذایی استفاده کنید. افراد مسن ممکن است امروز چندان حمایت کننده نباشند. بیخیال!

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

اردیبهشت ماه ماهی ها بیدار شو خروج از رکود شما نیاز به رهایی عاطفی از هر چیزی دارید که باعث می شود احساس گیر افتادن کنید. شرایط فعلی خود را بپذیرید و تسلیم شوید. ممکن است لازم باشد آسیب پذیرتر باشید. این زمانی است که شما واقعاً می توانید تمام نگرانی ها و نگرانی هایی را که دارید کنار بگذارید.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت خورشید

خرداد ماهی های عزیز، امروز می توانید از نور و قدرت لذت ببرید. هر کجا که بروید، هر کاری که انجام دهید، انرژی مثبت و درخشان شما را دنبال می کند و برای شما شادی و شادی به ارمغان می آورد. مردم به سمت شما کشیده می شوند زیرا همیشه می توانید جنبه مثبت آن را ببینید و گرمای زیادی را به زندگی دیگران بیاورید. این روز بزرگی برای تحقق آرزوهاست. تولد فرزند، ازدواج، شناخت و افتخار در کارت است.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: Nine of Wands

جولای، نگرانی، استرس و اضطراب احتمالاً اکنون زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. سعی کنید خونسرد بمانید و به طور روشمند موقعیت و مسیرهای احتمالی خود را انتخاب کنید. قدم های کوچک بردارید. به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد خود باشید، حتی اندکی. اطمینان حاصل کنید که تا جایی که می توانید با خودتان رفتار کنید. تعادل در ورزش، مصرف غذا و آب و استراحت کافی.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت شعبده باز

مرداد ماهی ها، شما جذابیت و جذابیت زیادی در شخصیت خود دارید. شما میل شدیدی برای شروع کاری جدید دارید. نگرش قابل انجام و حس قوی خوش بینی بر شروعی جدید مسلط خواهد شد، بنابراین تصمیماتی که می گیرید نتایج مثبتی خواهند داشت. وقتی صحبت از روابط به میان می آید، باید هرگونه مزاحمتی که حواس شما را پرت می کند را از بین ببرید. آنچه وعده داده شده باید امروز انجام شود و باید تضمین شود.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

شهریور ماهی های عزیز، اکنون سفرهای دور اتفاق می افتد! پس آماده شوید و دست به کار شوید، خیلی به قضاوت نزدیک نشوید، امروز روز تصمیم گیری مهم نیست. شما به راحتی عصبانی می شوید و مستعد اشتباه هستید. برخی از ارتباطات فوق العاده در این هفته رخ می دهد و به شما آرامش زیادی می دهد. انتقال به مکان جدید یا تغییر در خانه یا محل کار نشان داده شده است.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت ده سکه

مهرماه عزیز، این دوره برای شما دوران آرامش، شادی و کامیابی خواهد بود. خانواده دور هم جمع می شوند و با روحیه ای سبک تر در مورد مسائل اموال بحث می کنند. امروز چیزهای زیادی برای شکرگزاری دارید. هر رابطه ای، مالی، سلامتی، همه باید خوب پیش برود. به این فکر کنید که چگونه به این حالت شاد رسیده اید. از آن نهایت استفاده را ببرید و حتماً آنچه دارید به اشتراک بگذارید، حتی اگر این فقط یک کلمه محبت آمیز برای کسی باشد که نیاز دارد.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

آبان ماهی ها، پول از منابع غیرمنتظره می آید. شما بسیار تجارت گرا و بسیار مبتکر هستید. امروز روی هر فعالیتی که پتانسیل ایجاد ثروت یا شغل بیشتر را دارد تمرکز می کنید. شما می توانید هر سرمایه گذاری را به موفقیت تبدیل کنید و تقریباً در هر جایی یک فرصت تجاری پیدا کنید! شما می توانید ایده ای را انتخاب کنید و آن را از نظر مالی مقرون به صرفه کنید.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: شش فنجان

آذر زمانی که ماهی ها با عزیزان و شرکای زندگی خود می گذرانند، خاطره ای قابل توجه برای زندگی آینده ایجاد می کند. شما احساس شادابی، انرژی و احساس فردی می کنید. دوستان و اقوام قدیمی شما که احساس نزدیکی به آنها می کنید ممکن است برای شما سورپرایز خوبی ایجاد کنند. نوستالژی ممکن است یک احتمال در مسیر حافظه باشد. امروزه برخی از شما می توانید از دارایی اجداد خود بهره مند شوید.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت ده گرز

دی ماهی های عزیز، شما بیش از حد انجام می دهید، متوقف شوید و سبک زندگی فعلی خود را ارزیابی کنید. ارزیابی کنید که کدام فعالیت ها یا وظایف واقعاً فوری یا واقعاً مهم هستند، به ویژه در رابطه با اهداف گسترده تر شما. ممکن است لازم باشد از تکنیک‌های مدیریت زمان یا اولویت‌بندی متفاوتی استفاده کنید تا تعیین کنید زمان خود را در کجا به بهترین نحو بگذرانید و کدام وظایف را رها کنید. کار تصادفی تضمینی برای موفقیت نیست.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت جدید چوب

بهمن ماهی های عزیز، شما از مشغول بودن و درگیر شدن در انواع فعالیت ها و پروژه ها لذت می برید. شما آزادی انتخاب آنچه را که امروز روی آن کار می کنید را دوست دارید و امیدوارید با آنچه روز قبل کار کرده اید متفاوت باشد. شما آنقدر مشتاق یا پرشور هستید که بدون تردید از فرصتی برای شروع یک پروژه جدید می پرید و می بینید که به کجا می برید.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت قضاوت

اسفند دیدن یک درمانگر به شما کمک می کند مطمئن شوید که این کار را دنبال می کنید، حوت. اکنون زمان آن است که به سلامت خود توجه کنید. باید به مسائل دیگر هم توجه کنید. وقت آن است که از اشتباهات خود درس بگیرید. تمام قطعات پازل در زندگی شما در نهایت به هم می رسند تا تصویری یکپارچه از داستان زندگی شما ایجاد کنند و این ادغام به شما کمک می کند تا زخم های عمیق خود را التیام بخشید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا