اخبار روز

ساخت هتل در بوستان‌های جنگلی تهران تکذیب شد :: بازتاب آنلاین

رئیس شورای شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورا ساخت هتل ۵ ستاره در بوستان‌های پایتخت را تکذیب کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، رئیس شورای شهر تهران در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ساخت هتل‌های پنج ستاره در برخی از بوستان‌های جنگلی تهران را رد کرد و گفت: در این باره چیزی به شورا ارسال نشده است و چنین موضوعاتی تا در شورا تصویب نشود، عملیاتی نخواهد شد.

مهدی چمران افزود: پیشنهاد‌هایی در این زمینه ارائه شده بود و میراث فرهنگی نیز موافق ساخت هتل است بنابراین شهرداری در زمینه‌هایی که در اختیار دارد می‌خواهد هتل‌هایی بسازد؛ اما این موضوع در پارک نیست در حقیقت در بوستان‌ها به جز آنچه که تصویب شده مگر در شرایط خاص چیزی ساخته نخواهد شد. رئیس شورا تاکید کرد: در پارکی که سبز است جای هیچ چیزی بجز مسجد، کتابخانه و تأسیساتی مانند سرویس بهداشتی و انبار‌های تأسیسات نیست.

رئیس شورا درباره تراموا نیز گفت: باید موضوع به شورا بیاید و تصویب شود. مهدی چمران افزود: در بودجه سال جاری تنها بودجه مطالعات این مباحث دیده شده است.

مهدی چمران همچنین ابراز امیدواری کرد؛ واگن‌های جدید مترو به صورت تدریجی از بهمن امسال به صورت تدریجی وارد شود.

رئیس شورا درباره اظهارنظر استاندار تهران مبنی بر مکان‌یابی محل جدید برای مدیریت پسماند تهران به عنوان جایگزین آرادکوه گفت: باید این پیشنهاد بررسی شود، چنین مکانی به اطراف قم نمی‌تواند برود، زیرا قم خودش دچار مشکل است، اما جاده قم پیشنهاد خوبی است که پیشتر مکان‌یابی آن صورت گرفته، اما باید موضوع به صورت جدی دنبال شود.

مهدی چمران درباره قطع درختان در بوستان چیتگر هم گفت: آقای مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران امسال و سال گذشته درخصوص ابتلای این درختان به نوعی بیماری توضیحاتی را ارائه کرده بودند؛ بنابراین هیچ نادانی حتی پیدا نمی‌شود، برود در چیتگر قطع کند؛ اما اگر درختی خشک می‌شود و قطع می‌کنند، دستاویزی می‌شود که هر کسی در گوشه‌ای برای خود موضوع را مطرح کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا