اخبار روز سینما

نومی راپاس به فیلم Mother پیوست

«نومی راپاس»، بازیگر سوئدی، قرار است در یک اثر بیوگرافی یعنی فیلم Mother به کارگردانی «تئونا استروگار میتوسکا»، نقش «مادر ترزا» را ایفا کند.

این خبر، طرفداران « نومی راپاس » و علاقه‌مندان به فیلم‌های بیوگرافی را هیجان‌زده کرده است. او که بیشتر برای بازی در فیلم‌های بیگانه و سریال Constellation شناخته شده، در این اثر چهره‌ای متفاوت از خود را به نمایش خواهد گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Mother

Mother داستان هفت روز از زندگی «مادر ترزا» یک راهبه مشهور کاتولیک را در آستانه آغاز دوران جدیدی از زندگی‌اش به عنوان یک پرستار، روایت می‌کند. «مادر ترزا» که به خاطر خدمات انسان‌ دوستانه‌ خود توانست جایزه صلح نوبل را دریافت کند، توسط «پاپ فرانسیس»، عنوان یک قدیس را کسب کرد.

«تئونا استروگار میتوسکا»، کارگردان این فیلم، سابقه ساخت آثار موفقی مانند 21 روز تا پایان دنیا و خوشحال‌ترین مرد دنیا را در کارنامه خود دارد.

فیلم Mother

انتخاب «نومی راپاس» برای این نقش، انتخابی جسورانه به نظر می‌رسد. او تاکنون در نقش‌های متنوعی بازی کرده، اما هیچگاه نقشی به این چالش‌ برانگیزی را ایفا نکرده است. با این حال، بسیاری از منتقدان معتقدند که می‌تواند به خوبی از عهده این نقش بربیاید. هنوز تاریخ اکران رسمی فیلم Mother مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Mother چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا