اخبار روز سینما جهان

پیام تسلیت مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در پی شهادت آیت الله رییسی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن پیام به شرح زیر است:

«از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند، و از آنان کسانی هستند که به عهدشان وفا شد، و از آنان کسانی هستند که منتظرند و هرگز آن را تغییر ندادند».

شهادت مظلومانه سیدالشهدایی خمت، خادم الرضا، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران باوفایش را به پیشگاه مکرمه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. ملت ایران و خانواده صبور و مجاهد این شهدای عزیز.

این ضایعه تلخ و سنگین برای مردم ایران و هوادارانشان بسیار سخت و طاقت فرسا است اما برای آن شهدای عزیز، نعمتی است بر نعمتی دیگر از سوی خداوند حکیم. شهادت هنر مردان الهی مایه مباهات و سعادت ابدی است. شهادت این خادمان مؤمن انقلاب اسلامی علاوه بر سعادت ابدی برای آنان، نمونه واقعی تجلی خدمت، مردمی بودن، انقلابی گری، وفاداری، ولایت مداری، میهن پرستی، زندگی مومنانه و مجاهدانه جاودانه و امروز و امروز ما خواهد بود. نسل های آینده تشنه الگو، آموزش تداوم پیشرفت کشور و خدمت به مردم هستند، الگوی ماندگار خدمت صادقانه را پیش رو دارند.

ملت وفادار ایران و سایر خادمان ملت در طوفان سهمگین حوادث قدردان خادمان شهید و صالح خود هستند و همچون گذشته با آرمان های والای انقلاب اسلامی امام راحل (ره) بر عهد خود ثابت قدم هستند. ع) و رهبری حکیم و خردمند، برای پیشرفت کشور. مانند.

مجید زین العابدین

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

245245

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا