اخبار روز سینما

مهران مدیری بعد از «اسکار» به رقابتی جدید با حضور چهره های ناشناس رفت رویارویی مدیری با شاخ گل یا مزخرف.

مهران مدیری که در اولین قسمت از فصل ششم «اسکار» از پایان تولید این مسابقه خبر داده بود، حالا در یک بازی جدید به نام «گل یا پوچ» با فیلمو همکاری خواهد کرد. این بار از چهره های سرشناس و مطرح خبری نیست و یک کارگردان این مسابقه مقابل شرکت کنندگانی خواهد نشست که به خوبی به بازی گلیاپوچ تسلط دارند. مدیری پیش از این در «بشهید شامی» و «دورهمی» نشان داده بود که می تواند برنامه ای را با حضور افرادی غیر از چهره های شناخته شده اجرا کند.

به گزارش بازتاب آنلاین، امروز در خبرها اعلام شد که مهران مدیری به زودی با بازی «گلیاپوچ» بازمی گردد; نمایش بازی تخصصی در زمینه گلیاپوچ به تهیه کنندگی علی اسدزاده که بر روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود.

همانطور که از تصاویر منتشر شده از این نمایش بازی مشاهده می کنید، خبری از چهره های شاخص نیست و این بار یک مدیر مقابل گلیاپوچ ها می نشیند و رقابتی جدی و مفرح را هدایت می کند.

مهران مدیری در نمایی از بازی گل یا پوچ

یک مدیر تجربه قبلی در ترویج برنامه ها یا مسابقاتی از این نوع دارد. در دهه هفتاد بخشی از برنامه «مرا ببخش» به گفت و گو با افراد حرفه های مختلف اختصاص داشت و در نتیجه موقعیت های خنده داری به وجود آمد.

در برنامه «دورهمی» قسمت اول مربوط به گفتگوی مدیری با شرکت کنندگان بود و سپس باید با مهمان برنامه صحبت می کرد.

در مسابقه «دورهمی» قبل از اینکه پای بازیگران شناخته شده برای این مسابقه باز شود، آن را به حضور عوام پیش می برد. حال باید دید او با شرکت کنندگانی که تجربه زیادی در آن دارند چگونه روبرو خواهد شد. بازی گلیاپوچ. آیا او این بار خواهد توانست تماشاگران را پای نمایش خود بنشیند و آنها را به گلیاپوچ علاقه مند کند؟

بازی گل یا پوچ به تهیه کنندگی علی اسدزاده تهیه کننده سریال های پربیننده قربگه و خاتون ساخته شد و به صورت ویژه از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا