اخبار روز سینما

رابطه خانوادگی شیدا مقصودلو و تتلو؟

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از رکنا، این روزها سرمربی سپاهان پس از ازدواج مسلمان شد. شیدا مقصودلو مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت.

با این حال شیدا مقصودلو علیرغم تشابه اسمی خواهر است tetlo نه امیرحسین تنها دو خواهر به نام های نغمه و نسیم دارد. هر دو در فضای مجازی فعال هستند. نسیم، خواهر کوچکتر، مشغول املاک و مستغلات است.

خواهر بزرگتر کمتر در حاشیه بود و با مادرش در دادگاه تتلو حضور داشت. او چند روز پیش از حامد بهداد برای حمایت از تتلو تشکر کرد.

شیدا مقصودلو سازمان بهداشت جهانی

شیدا مقصودلو همسر خوزه یکی این دختر 6 ساله یکی از بازیگران زن دهه 70 ایرانی است. شهریور وی در سال 1376 در تهران به دنیا آمد.

اطلاعات زیادی از خانواده او در دست نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به دوران بازی او و دوران پس از ازدواجش با سرمربی سپاهان است.

شاید مهمترین فیلم شیدا مژدالو باشد که این بازیگر در کنار محسن تنابنده، امیر جدیدی، فرشته صدر عرفه و … بازی می کند. او قهرمان اصغر فرهادی است که نقش های او را بازی می کند. شیدا مژدالو نقش منشی رادمهر را در هیرو بازی کرد.

در حال حاضر فیلم های شیدا مقظلو در اینجا به پایان می رسد و مابقی فیلم شناسی و بازیگری او «چند تکه غازان»، «لوله»، «آرش»، «ترنج»، «نشانی» هستند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا