اخبار روز

از شبی که عملیات صادق (ع) انجام شد، آینده جهان تغییر کرده است. این عملیات قاعده جدیدی را در جهان ایجاد کرد

سردار سلیمانی با اشاره به عقب نشینی ساکنان سرزمین های اشغالی از این مناطق گفت: امنیت و اقتدار مهمترین مولفه رژیم صهیونیستی بود که در عملیات طوفان الاقصی و در عملیات عهد حق نیز شکسته شد. این رژیم در موقعیت جدیدی قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به واکنش ایران به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: عملیات وعده صادق بیانگر قدرت الهی ملت ایران و ایجاد حکومتی جدید در جهان بود.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در همایش توجیهی طوفان در شهرکرد افزود: عملیات عهد صادقانه فرهنگ مجاهدت، فداکاری، رهبری، انسجام و وحدت ملی ملت ایران را به‌رغم همه چیز به نمایش گذاشت. سال ها.”

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده حق، تجلی قدرت الهی ملت ایران است، گفت: پاسخ ایران به جنایات رژیم اشغالگر قدس نمادی از یک برنامه ریزی بسیار دقیق و راهبردی، تحول آفرین و مؤثر و مؤثر بود. اجرای پیامدهای آینده محور.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آینده جهان از شبی که عملیات صدوق انجام شد تغییر کرد و با این عملیات راه جدیدی برای جهان اسلام و بشریت گشوده شد.

وی تاکید کرد: عملیات وعده حق ساختار رژیم اشغالگر قدس را که زمانی از نیل تا فرات امتداد داشت و تنها مؤلفه تعیین کننده آن امنیت بود، ویران کرد.

سردار سلیمانی با اشاره به عقب نشینی ساکنان سرزمین های اشغالی از این مناطق گفت: امنیت و اقتدار مهمترین مولفه رژیم صهیونیستی بود که در عملیات طوفان الاقصی و در عملیات عهد صادق نیز شکسته شد. این رژیم در موقعیت جدیدی قرار گرفت.

وی یادآور شد: امروز دوستان و دشمنان بر این باورند که رژیم صهیونیستی دیگر نمی تواند در جایگاه قبلی خود باقی بماند.

به گفته ستکب ستکبانی توکت زی ت ق ق فضق رس رس عم ص ر م ت فر فر فر فر فر فر فر فر فر فر فر فر فر ر ر ر ر ر ر ر دنی ر ر ر ر دنی ر ر دنی ر دنی حاظ رر مط بر بر بر پی پی پی پیمده ر این عم عم در آشک آشک آشک آشکآشکآشک که کار می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت های شهید محمد کیانی گفت: در این سال ها شاهد درخشش، بی وقفه و فارغ از نوسانات و ضعف های حاج محمد (جمالی) کیانی بوده ایم.

به گفته وی این شهید بزرگوار است یکی وی یکی از موثرترین عناصر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تیپ قمربنی هاشم (علیه السلام) استان بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در زمانی که نظام در حال گذراندن مرحله تثبیت خود بود و گروهک ها ناامنی و بی ثباتی ایجاد می کردند، این شهید بزگوار در عرصه رویارویی با این گروهک ها حضور بی نظیری داشت.

به گفته وی، شهید کیانی با آغاز به کار گروه های بزرگتر در مناطق کردنشین و تجزیه طلب، مسئولیت آموزش نیروهای حاضر در این مناطق را بر عهده داشت و بسیاری از اردوهای آموزشی سپاه و تعداد زیادی از رزمندگان را تأسیس و سازماندهی کرد. این بود که در مکتب دفاع مقدس تربیت شد.

وی افزود: شهید کیانی از فرماندهان موثر و پیشکسوت بود که در دفاع مقدس در بالای اروند بیش از 30 حمله در شبانه روز انجام داد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در خطوط پدافندی که شهید کیانی حضور داشت این خطوط هرگز شکسته نشد، گفت: شهید جمالی کیانی در عملیات های والفجر هشت، کربلای چهار با کمک لشکر امام حسن (ع) و کربلای پنج خوش درخشید. .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهید کیانی در دوران جنگ فعالیت موثری در زمینه تربیت کادر و نیروهای مسلح انجام داده است، گفت: وی این مسئولیت را به جوانان داد تا به آنها فرصت رشد و موفقیت بدهد.

وی بیان کرد: استقلال لشکر قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به دست شهید کیانی به دست آمد و پس از پیروزی کشور و آنچه برخی از مردم آن را پایان جنگ می دانستند، همچنان در صحنه های مختلف حضور داشت.

همایش اعلام طوفان به مناسبت سومین سالگرد شهید سرلشکر سید محمد حجازی و هفتمین روز عروج شهادت جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس محمد کیانی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. در شهرکرد.

مجاهد رزمنده و سردار سرافراز ارتش اسلام یادگار هشت سال دفاع مقدس راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمالی) کیانی هرچگانی 27 فروردین در سال 1403 بر اثر سکته قلبی در سن 66 سالگی به خیل یاران شهیدش پیوست.

حاج جمالی کیانی با شروع جنگ تحمیلی در مهرماه 59 به جبهه شوش اعزام شد و فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام تیپ قمر بنی هاشم علیه السلام در عملیات های والفجر 8، کربلای 5 و وال بود. -دهم فجر.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا