اخبار روز سینما

پوران درخشان با “عشق” بازمی گردد.







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین؛ این کارگردان که چند سالی است برای ساخت فیلم «پسرانش گریه نمی کنند» در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجوز ساخت این فیلم از سوی سازمان سینمایی اعلام نشد، هرچند من دریافت کردم. پیش از این «از دولت قبل مجوز تولید گرفتم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و یکسری مسائل دیگر، تاریخ پروانه ساخت به پایان رسید و نتوانستم زودتر شروع به ساخت کنم. وقتی برای تمدید مجوز اقدام کردم، تایید نشد. برای من این سوال پیش می‌آید: شرایط چقدر با قبل فرق می‌کند که امروز امکان ساخت چنین فیلمی وجود ندارد؟

درخشنده درباره اینکه در سال جدید محورهایی برای فیلمسازی که موضوعات اجتماعی و فرهنگی را شامل می شود، اعلام شد، گفت: واقعیت این است که برای ساخت فیلمی که شامل مسائل و دغدغه های فرهنگی و اجتماعی باشد پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردم.

وی افزود: در حال حاضر فیلمنامه دیگری دارم که در آمریکا نوشته ام و پروانه ساخت آن را دریافت کرده ام. این فیلمنامه به نام عشق درباره مهاجرت است و در حال حاضر اولویت اصلی من ساخت این فیلم است.

درخشنده این روزها در حال مذاکره با این بازیگر است تا فیلمش را به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی خودش در اسرع وقت اکران کند. او تاکید می کند که باید در خارج از کشور “عشق” کند.

این فیلمساز کرمانشاهی مدت هاست که رمانی درباره زندگی مادرش می نویسد که درباره آن می گوید: قرار است ماه آینده رمان «مادر من ایران» به پایان برسد و پس از اتمام کار آن را منتشر کنم. قصد دارم در آینده سریالی بر اساس این رمان برای شبکه خانگی بسازم.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا