اخبار روز

کشف بیش از 11 هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی

ماموران به محل مورد نظر رفته و طبق هماهنگی های انجام شده این محل را مورد بازرسی قرار دادند. در بازرسی به عمل آمده 105 قطعه تنباکو، 11 هزار و 843 نخ سیگار قاچاق و مقدار قابل توجهی اقلام ممنوعه کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف ۱۱ هزار و ۸۴۳ نخ سیگار قاچاق و تعداد زیادی اقلام ممنوعه به ارزش دو میلیارد و ۴۶ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ تقی تویی امروز (دوم اردیبهشت ماه ماه) توضیح داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از نگهداری سیگار قاچاق و سایر اقلام ممنوعه در یک ساختمان مسکونی مطلع شدند. ماموران به محل مورد نظر مراجعه و طبق هماهنگی های انجام شده آن را مورد بازرسی قرار دادند. در بازرسی به عمل آمده 105 قطعه تنباکو، 11 هزار و 843 نخ سیگار قاچاق و مقدار قابل توجهی اقلام ممنوعه کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این اقلام دو میلیارد و 46 میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروی وی به پارکینگ منتقل شد.

پایان جولان، دزد حرفه ای دولت در اسفرین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفرین همچنین از دستگیری سارق اماکن دولتی خبر داد و بیان کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر سرقت اماکن دولتی در حوزه امنیتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ایرج قرار گرفت. .

سرهنگ محمد رهنا ادامه داد: ماموران با تحقیقات در محل، رصد اطلاعاتی و دوربین های مداربسته در محل، سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را از مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی ها به سرقت اماکن دولتی در حوزه امنیتی اعتراف کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل سیم و کابل برق، مودم و … کشف شد .

به گزارش ایسنا، روهانا به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه متهم پس از مختومه شدن برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: مردم با رعایت نکات ایمنی، ایمنی خود را حفظ کنند. “، اگر در مورد آن می دانید. موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا