اخبار روز

دختر 9 ساله ای که به هرکول معروف شد/عکس

نادیا زکالوند: ارشیا گوسوامی چند سال پیش با ثبت رکورد کوتاه ترین وزنه بردار هندی در ددلیفت مورد توجه دیگران قرار گرفت. در این مرحله او 45 کیلوگرم را بلند کرده بود.

از آن زمان، ارشیا تمرینات سختی را پشت سر گذاشت و اکنون توانست وزنه 75 کیلوگرمی را بالای سر ببرد که دو برابر وزن او بود. تصویر حرکت او که در حین تمرین او گرفته شده بود در سایت های مجازی به اشتراک گذاشته شد و بازخوردهای زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بازخوردها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و او را نسخه زنانه هرکول نامیدند. با این حال عده ای نیز نسبت به سلامتی او ابراز نگرانی کرده و معتقد بودند که بلند کردن چنین وزنه های سنگینی در سن او می تواند سلامت او را به خطر بیندازد.

دختر 9 ساله ای که به هرکول معروف شد/عکس

یکی یکی از کاربران اینترنتی نوشت: «آرشایا ممکن است 9 سال داشته باشد، اما اگر این تمرینات سنگین را انجام دهد، استخوان هایش 78 ساله می شود. برخی معتقد بودند که ستون فقرات این کودک هنوز آنقدر قوی نیست که بتواند چنین فشاری را تحمل کند و می تواند برای سلامتی او مضر باشد.

دختر 9 ساله ای که به هرکول معروف شد/عکس

اما دختر 9 ساله آنقدر به وزنه برداری علاقه دارد که نمی خواهد این ورزش را کنار بگذارد و در سن و سال خود برای مسابقات آماده می شود.

منبع:

odditycentral

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا