اخبار روز

رئیسی روز پنجشنبه به سمنان سفر می کند

استاندار سمنان از سفر روز پنجشنبه رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد و گفت: این سفر شامل پروژه های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، تجلیل از جوانان جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان در دستور کار رئیس جمهور است.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این مراسم گفت: سید ابراهیم رئیسی به همراه تنی چند از اعضای هیئت دولت به عنوان چهاردهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی به استان سمنان سفر کرد. خبرنگاران: 106 درصد وام دور اول سفر رئیس جمهور به استان سمنان تعلق گرفت که بیشترین میزان وام در دور اول سفر رئیس جمهور را به خود اختصاص داده است.

استاندار سمنان افزود: در دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان 145 مصوبه به اعتبار 3280 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی به تصویب رسید. از 137 طرح دور اول سفر، 26 مصوبه به طور کامل اجرا، 86 مصوبه در حال اجرا و 25 مصوبه در حال پیگیری است.

هاشمی با تاکید بر اینکه 555 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آنها نیاز به وام 30 میلیارد تومانی است، گفت: در دور دوم سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان پروژه هایی با درصد بالا «با وام 9 هزار و 246» میلیارد تومان پیشنهاد دادیم که 7 هزار و 160 میلیارد تومان در مصوبات اولیه لحاظ شود و بیشتر این پروژه ها به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان تاکید کرد: رئیس جمهور در آخرین جلسه شورای اداری استان 24 دستور ویژه به 9 وزارتخانه صادر کرد که بحمدالله پیگیری و محقق شد.

وی ادامه داد: در سفر اول 467 پروژه خرد اهدا شد که از این تعداد 211 پروژه به بهره برداری رسیده و 256 پروژه در حال انجام است.

هاشمی تاکید کرد: دو عامل باعث تاخیر در سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان شد. یکی انتخابات شوراي اسلامي و انتخابات ديگري در ماه مبارك رمضان، انشاءالله در روز پنجشنبه هفته جاري سفر آيت الله رئيسي به استان سمنان برگزار مي شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این سفر دو دیدار مردمی خواهد داشت، گفت: یکی یکی از این دیدارها در مرکز استان و در مرحله دوم این سفر یک دیدار مردمی دیگر در شاهرود و میامی برگزار می شود.

وی افزود: در این سفر طرح های اقتصادی، جشن احیای واحدهای اقتصادی، تجلیل از جوانان جمعیت در نهضت ملی مسکن و جلسه شورای عالی استان نیز در دستور کار برنامه های آیت الله رئیسی قرار دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا