اخبار روز سینما

درخیز جواد عزتی به رکورد فروش نزدیک می شود “تمساح خونین” وارد باشگاه 100 میلیاردی شد.

«تمساح خونین» اولین ساخته جواد عزتی پس از 40 روز اکران از مرز 100 میلیارد گذشت. این فیلم در تمام مدت اکران با اختلاف زیادی نسبت به سایر فیلم های نوروزی در صدر فهرست قرار داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، «تمساح خونین» یک هفته مانده به دیگر فیلم های نوروزی، از شانزدهم می رسد. اسفند روی پرده آمد و در 40 روزی که از اکرانش می گذرد توانست پای یک میلیون و 600 هزار تماشاگر را به سالن های سینما باز کند.

از شانزدهم اسفند همزمان با اکران «تمساح خونین» فروش 1403 به طور رسمی آغاز شد حالا با گذشت چهل روز از اکران اولین فیلم نوروزی 1403، فروش سینماها به 145 میلیارد تومان رسیده است. در واقع می توان گفت که حدود دو سوم فروش سینما در اکران سال جدید میلادی به فیلم «تمساح خونین» اختصاص داشت.

«تمساح خونین» با بازی و کارگردانی جواد عزتی پس از 40 روز وارد باشگاه 100 میلیاردی شد.

سال گذشته دو فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی از مرز 100 میلیارد تومان عبور کردند. «فسیل» پس از 11 ماه اکران موفق شد فروش خود را به 324 میلیارد برساند و «هتل» پس از شش ماه اکران فروش 275 میلیاردی را به ثبت رساند.

«تمساح خونین» کمدی استانداردی است که اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی را رقم می زند. عزتی اگرچه بر اساس مدل متفاوتی ساخته نشده است، اما سعی کرده با خلق موقعیت های طنز جدید، امضای خود را روی آن بگذارد. بازی بازیگران، موقعیت های طنز مفرح و همچنین تلاش عزتی برای حفظ رابطه علت و معلولی در تمام قسمت های آن، این فیلم را به فیلمی شایسته و در عین حال مفرح و سرگرم کننده تبدیل کرده است.

اکران فیلم سینمایی «تمساح خونین» همچنان ادامه دارد و باید منتظر ماند و دید آیا می تواند پس از چند ماه از مرز 200 میلیارد عبور کند و وارد رقابت جدی با «فسیل» و «هتل» شود یا خیر.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا