سرگرمی

بازیگر کودک معروف فیلم های سینمایی پس از 34 سال!+ تصاویر

بازتاب آنلاین، سعید شیخ زاده بازیگر، صداپیشه، مجری تلویزیون و کارگردان صداپیشگی متولد 6 آذر 1357 در تهران است. او فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۶۸ از کودکی با فیلم «مرگ پلنگ» به کارگردانی «فریبرز صالح» آغاز کرد و پس از آن به حرفه دوبله نیز پرداخت.

بازیگر کودک معروف فیلم های سینمایی پس از 34 سال!+ تصاویر

بازیگر کودک معروف فیلم های سینمایی پس از 34 سال!+ تصاویر

بیوگرافی سعید شیخ زاده: این بازیگر، دوبلور، مجری تلویزیون و کارگردان دوبله در 6 آذر 1357 در تهران به دنیا آمد. او فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۶۸ از کودکی با فیلم «مرگ پلنگ» به کارگردانی «فریبرز صالح» آغاز کرد و پس از آن به حرفه دوبله نیز پرداخت.

وی به عنوان مجری در برنامه های مختلف تلویزیونی حضور داشته است.

بیوگرافی سعید شیخ زاده

همانطور که گفته شد وی در سال 1357 در تهران به دنیا آمد. این بازیگر در سال ۱۳۹۶ برنده تندیس طلایی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در رشته بهترین دوبلاژ و صداپیشه شد.

برادرش وحید شیخ زاده نیز بازیگر است. او دوبلور ثابت تام هالند بازیگر مشهور و جوان انگلیسی است. او همچنین در بازی Futbolia که توسط تیم بازی سازی گلیم گیمز ساخته شده، صداپیشگی نقش فرهاد فوتبالیست را بر عهده داشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا