اخبار روز

بسیج مردمی در عراق به حالت آماده باش درآمد

رسانه های رژیم اسرائیل مدعی هستند که نیروهای حشد الشعبی عراق در پی آغاز عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش تسنیم، شبکه 12 رژیم صهیونیستی به نقل از منابع عراقی اعلام کرد که حشدالشعبی برای پاسخ به حملات احتمالی آمریکا و رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمده است.

ساعتی پیش رسانه ها و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی قبل از آغاز عملیات تلافی جویانه ایران علیه این رژیم اعلام کردند که ایران با پهپاد و موشک های کروز عملیاتی را به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین انجام داده است. انتظار می‌رود تا طی چند ساعت آینده پهپادها به سرزمین‌های فلسطینی برسند و وارد حریم هوایی رژیم صهیونیستی شوند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای آغاز اقدامات تلافی جویانه علیه رژیم صهیونیستی را در واکنش به حمله این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق تأیید کرد.

عراق، سپس اردن و رژیم اسرائیل اعلام کردند که حریم هوایی خود را به طور موقت بسته اند. صهیونیست ها برای اولین بار اعلام کردند که هیچ هواپیمایی بر فراز فلسطین اشغالی وجود نخواهد داشت.

لحظاتی پیش شبکه آمریکایی ABC به نقل از یکی از مقامات این کشور گزارش داد که ایالات متحده آمریکا انتظار دارد تا چند ساعت دیگر موشک هایی از ایران، عراق، جنوب لبنان و یمن به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شود. موشک از ایران خواهد آمد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا