اخبار روز

خبر خوش میرهاشم موسوی درباره حقوق اردیبهشت ماه بازنشسته


به گزارش مانیبان، میرهاشم موسوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح درمانی و بیمه ای این سازمان در اردبیل که با حضور علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در شورای اسلامی شهر برگزار شد، ا. جمعی از مدیران و مسئولان محلی استان و نمایندگان و روسای اتحادیه ها، کسبه و بازنشستگان استان اردبیل با اشاره به اینکه پرداخت حقوق و دستمزد بازداشت شدند. فروردین بازنشستگان از 20 فروردین آغاز شد، اعلام کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت ماه آنها اعمال و جبران تفاوت هستند. فروردین همچنین خرداد ماه پرداخت خواهد شد.

رد برخی بحران‌های شدید در حوزه حاکمیت تامین اجتماعی و چشم‌انداز آینده این حوزه با تداوم رویکرد تحول‌آفرین آغاز شده در سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم؛ وی آن را امیدوارکننده و مثبت دانست و افزود: اگرچه تا رسیدن به نقطه ایده آل و ایده آل در حوزه حاکمیت تامین اجتماعی فاصله داریم، اما دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم نشان می دهد که اگر در مسیر توسعه فکر و عمل کنیم و بتوانیم ادامه با رویکرد جهشی تحول آفرینی که آغاز شده است، با ظرفیتی که در کشور و سازمان تامین اجتماعی وجود دارد، می توان تمامی مشکلات، محدودیت ها و کمبودها را مدیریت کرد.

موسوی به پرداخت حقوق اشاره می کند فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از 20 سال تمام فروردین آغاز شده است، گفت: درصدد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران هستیم. اردیبهشت ماه ماه ها در احکام، اعمال و تأخیرشان فروردین خرداد ماه باید به حساب شما واریز شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آغاز ساخت سه پروژه درمانی و بیمه ای در استان اردبیل افزود: یکی یکی از محورهای اصلی سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم توسعه خدمات و زیرساخت های ارائه خدمات به ویژه خدمات درمانی است و امسال بیش از 20 میلیارد تن اعتبار برای تکمیل بیش از 130 مورد اختصاص یافته است. پروژه های عمرانی که در مناطق مختلف کشور در حال طراحی و ساخت می باشد در نظر گرفته شده است و سعی خواهیم کرد با تخصیص به موقع منابع برنامه ریزی شده پروژه های عمرانی میدان تصفیه را طبق برنامه زمان بندی فوق به اتمام برسانیم.

و افزود: با اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم، «آینده سوزی» و «آینده خواری» در سازمان تأمین اجتماعی به «آینده سازی» تبدیل شده است. این سازمان در ابتدای دولت سیزدهم با 106 میلیارد تومان بدهی بانکی به عنوان بزرگترین بدهکار بانکی شناخته می شد که ناشی از استقراض بیش از حد نظام بانکی برای ایفای تعهدات خود یعنی ایفای تعهدات جاری بود. به قیمت «سوختن آینده» و «آینده خوردن» در دولت های قبلی.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در این مدت، با افتخار اعلام می کنیم که سازمان تامین اجتماعی امروز نه تنها بزرگترین بدهکار بانکی، بلکه بزرگترین طلبکار بخش های مختلف است. اگر به مدل مدیریت قبلی ادامه می دادیم امروز ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر به ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی بانکی قبلی اضافه می کردیم، یعنی سالیانه حداقل ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان کسری نقدینگی داشتیم. ماه و مجموعا بیش از 200 هزار میلیارد تومان بدهی.

موسوی افزود: در حالی که در دوره گذشته برای پرداخت ماهانه 27 میلیارد تومبا حقوق و مستمری، ماهیانه حدود 4 تا 5 میلیارد تومبا کسری وجود داشت که با استقراض بی رویه از سیستم بانکی و ایجاد بی پشتوانه تامین مالی شد. منابع مالی. تعهدات نسل های آینده: در تمام ماه های سال گذشته موفق شدیم حدود 44 میلیارد تومان از حقوق بازنشستگان و سایر تعهدات سازمان را بدون استقراض یک ریال از بانک ها اخذ و پرداخت کنیم.

مدیر کل صندوق تامین اجتماعی به تشریح دستاوردها و موفقیت های این سازمان پرداخت و افزود: اقدامات خوبی در سال های اخیر انجام شده و اعداد و آمار رسمی وضعیت صندوق تامین اجتماعی را نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم بیشترین پرداخت و پرداخت بدهی بیمه را با بهترین کیفیت در تحویل سهام شرکت های مطلوب انجام داده است، ادامه داد: نگرش دولت به ویژه رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و اجتماعی است. بهزیستی، ایجاد بحران‌های اجتماعی و بزرگ‌نمایی مشکلاتی که باید بر آن غلبه کرد. از طرف آنها نیست، اما این دولت بر آن شده است تا خدمات بهتر و مطلوب تری را به همه آحاد مردم به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران و شرکای اجتماعی ارائه دهد.

موسوی افزود: سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم نه تنها به مدیریت شرایط موجود توجه ویژه ای دارد، بلکه به تعهدات آینده و بین نسلی نیز توجه ویژه ای دارد و با چشم انداز راهبردی و برنامه ریزی های انجام شده، امروز سازمان تامین اجتماعی در مسیر قرار گرفته است. راه برای غلبه بر مشکلات موجود تلاش می شود و رویکردهای مبتنی بر آینده نگری و آینده نگری باید به ساخت آینده تبدیل شود.

وی با بیان اینکه صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین نسلی است، افزود: ما در قبال نسل آینده تعهد و مسئولیت داریم و باید در قبال آنها پاسخگو باشیم تا علاوه بر رضای خدا و ارائه خدمات به ذینفعان فعلی، نیاورد. شرم نسل های آینده.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه توسعه درمان رایگان، یکی از اولویت های این سازمان و دولت سیزدهم است، افزود: ارائه خدمات پزشکی رایگان و با کیفیت به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان بسیار مهم و اساسی است و تلاش می شود تا مراکز درمانی تکمیل شود. . با تامین و تخصیص به موقع اعتبار برای بهره برداری و در اختیار مردم و بیمه شدگان در حال ساخت است.

موسوی افزود: تمرکز کلی سازمان تامین اجتماعی در این دوره ارائه خدمات بهتر و مطلوب به بازنشستگان و شرکای اجتماعی است و در سال های اخیر برنامه های خوبی از جمله سفرهای رایگان به مشهد مقدس و پرداخت خدمات بانکی انجام شده است. . به بازنشستگان اجرا شده است. ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به اینکه 620 هزار نفر در استان اردبیل یعنی بیش از 50 درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجتماعی هستند، گفت: در استان اردبیل چندین پروژه های کوچک و بزرگی در بخش پزشکی و تامین اجتماعی در حال اجراست. پیش بینی می شود 10 پروژه از این پروژه های اولویت دار در مرحله تکمیل است که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره برداری می رسد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا