اخبار روز

به هم ریختگی کاروان زائران در سفر به عتبات عالیات


به گزارش مانیبان به نقل از ایلنا، مسافران یک کاروان زیارتی که همراه با کاروان شمسا به کربلا اعزام شده بودند، در تماس با ایلنا اعلام کردند که امروز کاروان به ما اعلام کردند که باید اتاق ها را تحویل دهیم، در حالی که هنوز باقی مانده است. یک روز مانده به سفر ما در همین راستا همه زائران اعتراض کردند و گفتند فردا صبح باید اینجا تحویل بگیریم و امشب آخرین شب ماست.

وی ادامه داد: اما کاروان به ما اطلاع دادند که اگر در این مورد مشکلی دارید، هنگام بازگشت گزارش دهید تا پولتان را بدهند. ما هم به این موضوع اعتراض کردیم و گفتیم پول مشکلی ندارد و آمده ایم از آن استفاده کنیم. حالا تصمیم گرفتیم اتاق ها را تحویل ندهیم، البته کاروان به ما اعلام کردند هرکسی که امشب قصد بازگشت ندارد با هواپیما برمی گردد، اما اگر بخواهد بماند می تواند فردا زمینی برگردد. هوایی است و باید با هواپیما برگردیم.

این زائر خاطرنشان کرد: در این کاروان 41 نفر هستیم که در حال حاضر 41 نفر تصمیم گرفته ایم اتاق ها را واگذار نکنیم.

حجت الاسلام محمدی مدیرکل عتبات در خصوص برخورد با برخی کاروان ها با زائران و عدم انجام تعهداتشان گفت: این گونه تخلفات باید بررسی شود و در نهایت اگر کاروان به تعهدات خود عمل نکرد، باید به تعهدات خود عمل کند. پرداخت خسارت به زائران بر اساس دستورالعمل موجود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا