اخبار روز

حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده پاداش خوب!

وزیر ورزش و جوانان با حضور در تمرین تیم ملی فوتسال کشورمان قول پاداش خوبی را در صورت کسب عنوان قهرمانی آسیا به آنها داد.

به گزارش تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به جام ملت های آسیا 2024 عصر امروز (شنبه) در مجموعه پک برگزار شد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، محمد شروین اسبقیان معاون ورزش حرفه ای و مسابقات قهرمانی وزارت ورزش و همچنین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر اعضای هیات مدیره این انجمن حضور داشتند. در تمرین

هاشمی در میان جمعیت گفت: امیدوارم دل مردم ایران را شاد کنید و با جام ملت های آسیا برایشان عید بیاورید. جوانسازی کار سخت اما موثری بود که توسط کمیته فوتسال به سرپرستی سرمربی تیم ملی انجام شد. وزارت ورزش حمایت های لازم را از تیم ملی فوتسال خواهد کرد و انشالله اگر با قهرمانی برگردید جایزه بسیار خوبی به شما تقدیم می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به اهمیت میزبانی جام رمضان در سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: جام رمضان فوتسال در اقصی نقاط ایران برگزار شده است و پیشنهاد می کنم میزبانی مسابقات جام رمضان نقش آفرین باشد. الگویی برای مسلمانان مسابقات فوتسال دانش آموزی را در ایران برگزار کردیم که مسلمان اولاداقباد نیز در آن شرکت داشتند. این اتفاقات به پیشرفت فوتسال ایران کمک می کند. امیدوارم با اطاعت خود از کادر فنی باعث خوشحالی مردم ایران شوید و سعی کنم برای فینال به تایلند بیایم.

هاشمی دو سال پیش نیز جایزه آقای گلی را به سعید احمد عباسی از لیگ برتر فوتسال و هدیه ای را به وحید شمسایی سرمربی تیم ملی اهدا کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا