اخبار روز سینما

پس از استقبال ویژه از کمدی های نوستالژیک سینمای ایران، «کوکتل مولوتف» آماده نمایش شد. سفری به دهه پنجاه با امین و احمد و پژمان

پس از فیلم های کمدی موفق و نوستالژیک «نهنگ عنبر»، «هزارپا»، «مصادره»، «فسیل» و … فیلم کمدی «کوکتل مولوتف» به کارگردانی حسین دوماری با حال و هوای این روز آماده اکران است. حسین دوماری پس از ساخت دو فیلم «جاندار» و «یادگار زابون» با بازی پدرام امیری به طور مستقل «کوکتل مولوتف» را کارگردانی کرده است..

به گزارش بازتاب آنلاین، فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» پس از گذراندن مراحل طولانی طراحی و اجرای جلوه های ویژه، صداگذاری و موسیقی آماده نمایش است. این فیلم با بازی امین حیایی، احمد مهرانفر، ستاره پسیانی و پژمان جمشیدی یک فیلم کمدی نوستالژیک است که ماجراهای آن در دهه 50 روایت می شود.

از اواسط دهه هشتاد نوستالژی دهه پنجاه و شصت در مجموعه ها و برنامه های مختلف تلویزیون جایگاه ویژه ای پیدا کرد و موج عجیبی پیرامون آن شکل گرفت. توجه به نوستالژی در سینما در کمدی های دهه نود به شکل دیگری نمایان شد. با نگاهی به کمدی های پرفروش ده سال اخیر، می توان نتیجه گرفت که بسیاری از آنها با محوریت بازنمایی دهه پنجاه یا شصت ساخته شده اند و همین شوخی همراه با نوستالژی، تماشاگران را مشتاق دیدن آنها کرده است. این کمدی با مخاطب کار می کند و در عین حال «کوکتل مولوتف» را کارگردانی می کند.

دوماری که پیش از این آثاری چون «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «پروانه شنا» و «یاغی» محمد کارت، «افرا» ساخته بهرنگ توفیقی و دو فیلم اجتماعی «جان در» و «هادگار زبان را کارگردانی کرده بود. پدرام امیری حالا از مسیر قبلی فاصله گرفته و وارد عرصه کمدی شده است.

«کوکتل مولوتف» به تهیه کنندگی محمد کمالی پور بر اساس فیلمنامه احمد رفیع زاده و علاوه بر امین حیایی، احمد مهرانفر، ستاره پسیانی و پژمان جمشیدی، یکتا ناصر، نیلوفر کوخانی، سیاوش چراغی پور، علیرضا استادی، کمند امیرسلیمانی، علیرضا مسعودی ساخته شدند. ، سعید امیرسلیمانی و … نیز در آن بازی می کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا