اخبار روز سینما

بررسی روابط بین شخصیت های اصلی در قسمت های اول سریال جنگل آسفالت رازها فاش می شود.

در قسمت های ابتدایی سریال «جنگل آسفالت» به ماجراهای مختلف توجه زیادی شده است، اما مهم ترین موضوع بحث روابط است؛ روابطی که کاملا مشخص نشده و پر از ابهام است. ما هنوز نمی توانیم دلیل رفتار برخی از شخصیت ها را بفهمیم و آنها را به طور کامل و دقیق بشناسیم. رازآلود بودن شخصیت ها و رفتار عجیب آنها به نکته مهم این سریال تبدیل شده است. به طور کلی می توان پیش بینی کرد که روابط بین شخصیت ها می تواند به راز اصلی ماجراها منجر شود..

به گزارش بازتاب آنلاین، بعد از پخش اولین قسمت های سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش، برخی روابط تا حدودی برایمان روشن شده است. نگاهی می اندازیم به ماهیت روابط بین شخصیت های اصلی و رمز و رازی که بین آنها وجود دارد.

علیرضا جعفری و فرشته حسینی در نمایی از سریال جنگل آسفالت

امیر و هانگما | امیر یکی از شخصیت های مرموز سریال است. بعد از اینکه امیر با پول ناپدید شد و می دانیم که هنج چقدر به این پول نیاز دارد، این شخصیت برای ما غریبه می شود. به خصوص که در قسمت اول پای خانه را می بینیم. یکی او به صحبت های دوستانش گوش می دهد و در قسمت دوم از دوست داروسازش می شنویم که ریتالین مصرف می کند و دوست دختر سابقش او را معتاد کرده است. در قسمت اول از عشق می گوید و از ازدواجش با هنگامه می گوید. درست است که او اغلب علاقه خود را به صحبت با دیگران در مورد هنگام نشان داده است، اما فرار و رفتار محجوب او چیز دیگری را نشان می دهد. در پایان قسمت چهارم می بینیم که او تسلیم خواسته پدرش می شود و تصمیم می گیرد به طور مخفیانه کشور را ترک کند، اما هنوز معلوم نیست در نهایت چه تصمیمی می گیرد.

آسفالت جنگل اولین تجربه سریال سازی پژمان تیمورتاش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.
نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی در نمایی از سریال جنگل آسفالت

پاشا و هانگما | طبق آنچه تاکنون در سریال دیده ایم، پاشا در گذشته به Hengeme علاقه داشت، اما Hengeme به جای او به سمت امیر متمایل می شود. این احساس هنوز در پاشا وجود دارد. البته هنوز نمی دانیم دلیل حضور همیشگی او در این ماجرا و تلاشی که برای یافتن امیر انجام می دهد، هنگما است یا نه. در قسمت دوم، وقتی هنگمه برای دیدن تصاویر دوربین های بازار به اتاق فیلمبردار می رود، درست در حالی که برای نجات خود تلاش می کند، پاشا از راه می رسد و او را نجات می دهد. بعداً وقتی فیلم دوربین را به او نشان می دهد، به این نتیجه می رسد که امیر پول ها را دزدیده و پس از گفتن این واقعیت، نفس راحتی می کشد. البته او با خواهر ایرج نیز رابطه پنهانی دارد که در قسمت چهارم واکنش دختر به حضور هنگام در دفتر پاشا بیشتر نمایان می شود.

آسفالت جنگل اولین تجربه سریال سازی پژمان تیمورتاش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.
ریما رامین فر و امیر جعفری در نمایی از سریال جنگل آسفالت

ایرج و سیمین | رابطه ایرج و سیمین از همان قسمت اول مشخص است. آنها زن و شوهری هستند که سال ها جدا از هم زندگی می کنند. سیمین در یک موسسه خیریه کار می کند و ایرج به دنبال رشوه و قاچاق است. با این حال پسر و دخترش بیشتر از سیمین به ایرج علاقه دارند. ایرج می گوید سیمین بچه ها را از خانه بیرون کرده و از اینجا معلوم می شود که چه پیشینه ای در رابطه شان داشته اند. وقتی پسرش امیر ناپدید می شود و دخترش گروگان گرفته می شود، رابطه آنها بیش از گذشته به هم می خورد. تا جایی که سیمین وسط دعوا می گوید ایرج برایش مرده و در ذهنش سوراخ کرده است. حالا حاضر است ایرج را در ازای یافتن فرزندانش اعدام کند.

آسفالت جنگل اولین تجربه سریال سازی پژمان تیمورتاش با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.
نوید محمدزاده و مریلا زارعی در نمایی از سریال جنگل آسفالت

پاشا با مادر و خواهرش. | شخصیت پاشا لایه های مختلفی دارد که هنوز آشکار نشده است. اما در دو قسمت اخیر دیدیم که او به شدت به مادر و خواهرش وابسته است و به هر حال نمی خواهد به آنها آسیب برساند. مادرش در بیمارستان بستری است. پاشا برایش یک سیگار خوب می خرد و به او می گوید که دلش به سبزی سیاهش آلوده است. نمی دانیم چرا مادرش آنجاست و پاشا چه نقشی در این موضوع بازی کرده است، اما در ابتدای قسمت دوم شاهد رابطه عاطفی او با مادرش هستیم. از طرفی می بینیم که رابطه بسیار خوبی با خواهرش دارد. حاضر است هر کاری بکند تا خواهر شوهرش با او مهربان باشد و او را اذیت نکند.

سریال «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه به صورت اختصاصی جمعه ها روی پلتفرم «نماوا» منتشر می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا