اخبار روز

مجوز تیم سازی بانک صادر شده است. خرید پرسپولیس آغاز شد

پس از تعهد به واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، هفته‌ها پیش بحث خرید این باشگاه‌ها توسط برخی بانک‌های غیردولتی مطرح شد و از آن زمان گفته می‌شود که بانک‌ها ابتدا باید مجوز لازم را از بانک‌های غیردولتی دریافت کنند. بانک مرکزی و اخذ مشاوره، پول و اعتبار.

چند بانک متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس موافقت لازم را برای خرید این باشگاه دریافت کردند.

به گزارش تسنیم، پس از تعهد به واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، از هفته ها قبل بحث خرید این باشگاه ها توسط چند بانک غیردولتی مطرح شد و از آن زمان گفته می شود که ابتدا بانک ها باید اقدام به اخذ کنند. مجوز لازم برای خرید باشگاه و پول و اخذ اعتبار از بانک مرکزی و شورا.

در همین راستا هفته گذشته جلسه شورای پول و اعتبار تشکیل شد و بانک های متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس موافقت لازم را برای شرکت در مزایده و تیم داری دریافت کردند و به این ترتیب این مشکل بزرگ مرتفع شد.

پیگیری ها نشان می دهد پنج بانک ملت، تجارت، صادرات، شهر و رفاه به صورت کنسرسیومی 81 درصد از سهام پرسپولیس را خریداری می کنند و به این ترتیب موضوع مالکیت مشترک این باشگاه و استقلال حل می شود. .

آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا (یکشنبه) از سوی سازمان خصوصی سازی و بورس به صورت رسمی منتشر می شود. قرار بود تبلیغات پرسپولیس امروز منتشر شود اما به فردا موکول شده است. اگرچه اطلاعیه مزایده استقلال علنی شده است، اما تا این لحظه استقلال زیر نظر وزارت ورزش به فعالیت خود ادامه می دهد مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.

باشگاه های استقلال و پرسپولیس تا ساعت 17 اردیبهشت ماه ماه مهلت دارند و باید تا آن زمان موضوع مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا