اخبار روز

واکنش تل آویو به توقیف کشتی اسرائیلی توسط ایران

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم در خلیج فارس توسط جمهوری اسلامی ایران پاسخ داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، ارتش اسرائیل در بیان یه‌ای با نادیده گرفتن جنگ افروزی این رژیم در منطقه و تشدید تنش و برهم زدن صلح و ثبات آن و تجاوزگری وحشیانه علیه مردم نوار غزه مدعی شد: ایرا ن عواقب تشدید وضعیت. را متحمل خواهد شد.

در این بیانیه ارتش اسرائیل با وجود ناتوانی در مقابله با رزمندگان مقاومت فلسطین، با وجود 6 ماه جنگ تهاجمی علیه نوار غزه و دولت منفعل خود علیه حزب الله لبنان، مدعی شد: ما در حالت آماده باش هستیم آماده حفاظت از اسرائیل در برابر حمله ایران است.

ارتش اسرائیل همچنین مدعی شد: ما برای همه سناریوها آماده ایم و به همراه متحدانمان اقدامات لازم را برای حفاظت از اسرائیلی ها انجام خواهیم داد.

همچنین ارتش اسرائیل اقدامات تروریستی این رژیم علیه ملت های منطقه و علیه ملت فلسطین در نوار غزه را نادیده گرفت و با تکرار لفاظی های مقامات این رژیم علیه ایران مدعی شد که به گفته تل آویو، ایران است “تروریست ها در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن حمایت می شوند”.

این اظهارات پس از آن بیان شد که یک کشتی کانتینری به نام “MCS Aries” توسط نیروهای ویژه SNF با عملیات هلی برن و تخلیه نیرو در عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد.

این کشتی هم اکنون به سمت آب های سرزمینی کشورمان هدایت شده است.

این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که متعلق به یک سرمایه دار صهیونیست به نام Eyal Ofer است اداره می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا