اخبار روز

یک نفر بر اثر سقوط در چاه جان خود را از دست داد

به گزارش مگتو، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه در شهر ولیعصر تهران خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: ساعت 18 و 40 دقیقه روز گذشته سقوط یک حلقه چاه به آدرس ولیعصر، خیابان عمرانی و خیابان عمرانی به سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد. بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز در حوادث حفاری به محل اعزام شد.

وی گفت: آتش نشانان در مدت سه دقیقه با حضور در محل متوجه شدند در یک سوله متروکه یک طبقه به مساحت حدود 400 تا 500 متر که فاقد تجهیزات و تجهیزات نبود، چاه عمیقی به عمق حدود هفتاد متر حفر شده است. یک کاربر در انتهای چاه هفت تا هشت متر آب بود.

ملکی گفت: اعلام کردند فردی که در چاه بود در بین راه از وسایلش جدا شد و به داخل آب افتاد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: یک آتش نشان به سمت پایین چاه رفت و یک پمپ آب برای تخلیه آب های زیرزمینی در کف چاه قرار گرفت.

وی افزود: پمپ دچار مشکل شد و به همین دلیل پمپ را مجدداً راه اندازی کردند و آب تخلیه شد، اما دیواره های انتهایی چاه از لایه های خاکی به داخل چاه افتاد و وضعیت را خطرناک تر کرد.

وی گفت: آتش نشانان به سرعت با تمهیدات لازم مقداری از آب را تخلیه کردند و موفق شدند خود را به مصدوم ایرانی 44 ساله برسانند و او را خارج کنند. پرسنل امداد و نجات تایید کردند که این فرد “در چند دقیقه اول جان خود را از دست داده است.”

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا