اخبار روز

بدهی 90 میلیارد تومانی مردی که روحش را هم نمی شناسد/ثبت نام شرکت با مدارک شناسایی متقاضیان وام

به گزارش مگتو، سرهنگ عبدالله چولکی معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: پس از مراجعه فردی به پلیس آگاهی یکی از شهرستان های تهران در خصوص انسداد حساب های بانکی و بدهی های مالیاتی در یکی از استان های مرکزی موضوع به صورت ویژه در دستور کار بازپرسان جنایی آن استان برای مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفته است.

ایران نوشت: وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه و بررسی پرونده مالیاتی شاکی مشخص شد که نام وی به عنوان مدیرعامل یک شرکت با مشخصات مشخص و شناسه ملی به ثبت رسیده است. شاکی در اظهارات خود مدعی شد که در این شرکت کار و یا فعالیت اقتصادی نداشته است. اما بر اساس محاسبات و برآورد کارشناسان، بدهی مالیاتی این شرکت طی سه سال فعالیت، بیش از 900 میلیارد ریال گزارش شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری در جریان تحقیقات خود متوجه بی اطلاعی حتی رئیس هیئت مدیره شرکت از ثبت نام شدند و اعلام کردند که هویت خود را ارائه کرده است. اسنادی که باید قبل از گرفتن وام چند سال پیش و امضای اوراق مربوطه دریافت شود.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و پیگیری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد فردی از مدارک این افراد سوء استفاده کرده و پس از ثبت شرکت بدون اطلاع این دو نفر را به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره معرفی کرده است.

سرهنگ چولکی ضمن توصیه به شهروندان برای آگاهی کامل از مفاد وکالتنامه در زمان صدور وکالتنامه، گفت: به واقعیات پرونده ها اعتماد کرده و اصل و یا حتی فتوکپی مدارک شناسایی (هویت) را ارائه دهند. کارت و شناسنامه) یا کارت های بانکی به منظور دریافت تسهیلات، یارانه، ثبت شرکت و غیره خسارت مادی و معنوی جبران ناپذیری به دارندگان اسناد وارد کرده است.

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا