اخبار روز

جاده کندوان بازگشایی شد

به گفته رئیس اداره حمل و نقل جاده ای چالوس، جاده کندوان در منطقه سیاه بیشه و کمرزرد صبح امروز به دلیل ریزش سنگ بسته شد، این جاده دقایقی پیش به روی تردد وسایل نقلیه باز شد.

به گزارش ایرنا، حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز بر اثر ریزش سنگ در منطقه سیاه بیشه و کمر زرد، دو خودرو یکی پژو پارس و دیگری 206 دچار آسیب شدند و یک نفر مجروح شد.

مهدی صفایی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون پس از بازگشایی این محور در برخی از محورهای جاده کندوان از جمله خروجی قطعه آزاد چهارم خیابان تهران شمالی ترافیک سنگینی وجود دارد. .»، «توویر»، «رستوران همسفر»، «هزارچم»، «پل زنگوله» و «ولی آباد» هستیم.

بر اساس گزارش پلیس راه فرجا، محدودیت ترافیکی از صبح امروز در این محور برقرار است و جاده های چالوس – کرج و آزاد – تهران – شمال از چالوس به استان البرز و تهران یک طرفه است.

مسیر کرج – چالوس یکی از مهمترین شبکه های ارتباطی پایتخت و شمال کشور از جمله استان گیلان و غرب مازندران است که به دلیل چشم انداز طبیعی، جاذبه های تاریخی و مسافت کم در تمام فصول سال مورد استقبال قرار می گیرد. به ویژه نوروز، پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی است. خارجی است.

جاده کرج – چالوس حدود 160 کیلومتر طول دارد که 80 کیلومتر آن به منطقه کندوان از توابع شهرستان چالوس و بقیه مربوط به محدوده جغرافیایی استان البرز است.

بر اساس آمارهای ثبت شده در نیمه دوم سال روزانه به طور متوسط ​​حدود 20 هزار دستگاه و در فصول بهار و تابستان 50 هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا