اخبار روز

توجه وزیر آموزش و پرورش به تحول گرایی در صندوق ذخیره فرهنگیان/شرکت زیان ده نباید در صندوق لحاظ شود.

وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، رسالت اصلی صندوق را توجه به عزت، معیشت و ثروت آفرینی قشر فرهیخته فرهنگی کشور اعلام کرد و گفت: تحول گرایی. باید مبنای تصمیم گیری ها، برنامه ها و فعالیت های صندوق ذخیره در سال جهش تولید باشد.

این را دکتر صحرایی می گوید یکی یکی از دغدغه های اصلی ما اعتماد معلمان به صندوق ذخیره است. وی اعتمادسازی در بین معلمان را یکی از رسالت های ارکان تصمیم گیری و مدیریتی صندوق برشمرد و تصریح کرد: انتظار می رود این اعتماد به جامعه فرهنگیان که سرمایه گذار هستند و مجموعه صندوق امانات بازگردانده شود. مورد توجه قرار گیرد و رضایت فرهنگیان عزیز جلب شود.

وی تصریح کرد: رضایت معلمان موجب پیشرفت جامعه می شود و صندوق باید در این زمینه نقش آفرینی کند.

توجه به بهره وری در تمام اجزای صندوق یک ضرورت است

وزیر آموزش و پرورش افزایش بهره وری و تحول همه ارکان و دستگاه های صندوق را ضروری دانست و افزود: کار آموزشی باید به صندوق سپرده شود.

توجه وزیر آموزش و پرورش به تحول گرایی در صندوق ذخیره فرهنگیان/شرکت زیان ده نباید در صندوق لحاظ شود.

7330 باغ زمستانه در کشور می توانند واحدهای تولیدی صندوق باشند

صحرایی با توجه به وجود ظرفیت آموزشی برای فعالیت های صندوق ذخیره، ادامه داد: بیش از 7 هزار و 300 باغ زمستانه می تواند واحد تولیدی صندوق باشد و در این راستا بهره مندی از ظرفیت بسیار مهم است.

ما انتظارات زیادی از صندوق برای اجرای شعار سال یعنی جهش تولید داریم.»

وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور جدی انتظار داریم که صندوق به موضوع سال عمل کند و صندوق ذخیره فرهنگیان به زودی برنامه خود را اعلام کند.

قدردانی از اقدامات مثبت در مسکن و پتروشیمی

دکتر. صحرایی افزود: در زمینه تامین مسکن فرهنگیان و همچنین ورود هلدینگ پتروفرهنگ به صنایع پایین دستی و تولید اسید استیک اقدامات خوبی انجام شده است که باید ادامه یابد.

تمرکز بر ردیابی ارزش دارایی اعضا است

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اجرای کامل طرح ارزش گذاری املاک تاکید کرد که باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد و پیگیر موضوع سهامداری املاک هستیم.

احیای بانک سرمایه باید با جدیت دنبال شود

دکتر. صحرایی بر احیای بانک سرمایه و همراه با آن تغییرات اساسی در فعالیت و عملکرد بانک تاکید کرد و افزود: بانک سرمایه همچنان بحران ها و چالش هایی دارد که باید برطرف شود.

از سیاست در صندوق خودداری کنید

صحرایی با تاکید بر پرهیز از سیاست در آموزش و پرورش و صندوق ذخیره، درباره روند انتصابات گفت: نباید انتصابات سیاسی داشته باشیم و افراد پاک، فداکار و شایسته به کار گرفته شوند و کوچکترین فساد در صندوق قابل قبول نیست.

تمرکز بر سودآوری واقعی است

دکتر. صحرایی ضمن تاکید بر سودآوری واقعی و شفاف صندوق تصریح کرد: نباید شرکت زیان ده در صندوق داشته باشیم.

در این جلسه محسن احمدی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در سخنانی با تبریک آغاز سال نو و عید سعید فطر به وزیر آموزش و پرورش از حمایت ها و زعامت های دکتر قدردانی کرد. صحرایی در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان و گزارش مختصری از اقدامات و عملکرد این صندوق در سال گذشته ارائه و برنامه های سال جاری را ارائه کرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره توجه به معیشت فرهنگیان را از اولویت های مهم صندوق دانست و گفت: ساخت مسکن ویژه فرهنگیان به شرح زیر است. یکی مطالبات و مطالبات این قشر فرهیخته به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

سید عبدالمجید فرجی رئیس صندوق نیز با تشکر از رئیس هیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، ایجاد ارزش و سود پایدار برای معلمان را از اهداف اصلی صندوق در سال 1403 عنوان کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا