اخبار روز

ما کاری به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران نداریم!

کاخ سفید بر ادامه حمایت همه جانبه و بی‌قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی که این رژیم را به ادامه کشتار مردم بی‌دفاع غزه و تخریب بیشتر این منطقه تشویق می‌کند، تاکید کرد و تاکید کرد که این رژیم در مقابل تهدیدهای نمایندگان ایران ایستاده است! محافظت می کند.

کاخ سفید بار دیگر هرگونه ارتباط با تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، کاخ سفید بر ادامه حمایت همه جانبه و بی قید و شرط خود از رژیم صهیونیستی که این رژیم را به ادامه کشتار مردم بی دفاع نوار غزه و تخریب بیشتر این منطقه تشویق می کند، تاکید کرد و مدعی شد که این رژیم با رژیم صهیونیستی مخالف است. تهدیدهای ایران و نمایندگان آن! محافظت می کند.

کاخ سفید همچنین مدعی شد که ما (از طریق واسطه ها) به ایران اطلاع دادیم که هیچ ارتباطی با حمله به کنسولگری این کشور در دمشق نداریم.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید بدون اشاره به موضع خصمانه و تنش‌آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم دامنه درگیری در منطقه را افزایش دهیم.

کاخ سفید همچنین اعلام کرد که ما از اسرائیل انتظار بیشتری داریم، از جمله کمک به شمال نوار غزه.

کاخ سفید مدعی شد که تعهد ما به امنیت اسرائیل در برابر تهدید ایران و دست نشاندگانش روشن است!

بر خلاف ادعای کاخ سفید که ارتباط و دخالت خود در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق را تکذیب کرده است، جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که آمریکا مسئول این تجاوزات صهیونیستی است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا