اخبار روز سینما

سال گربه رکورد زد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سال گربه در اولین روز پخش با جذب 32 هزار بیننده، رکورد خوبی در این زمینه به ثبت رساند.

ایرنا نوشت: جدیدترین اثر مصطفی تقی زاده در اولین روز انتشار توانست تاثیر خوبی بگذارد. «سال گربه» در اولین روز اکران توانست 32 هزار نفر را به سینما جذب کند و این آمار نشان دهنده بیشترین جذب مخاطب در اولین روز اکران پس از کرونا در سینماهای ایران است.

پیش از این فیلم های گشت 3 و تمساح خونین چنین رکوردی را به ثبت رسانده بودند. گشت 3 تا 26 موفق بود آبان 1400 21000 نفر را به سینما می آورد. کروکودیل خونی نیز در 16 اسفند 1402 18000 تماشاگر داشت. Now Year of the Cat موفق شد با 32000 بیننده در 4 سال گذشته رکوردی برای این تیتر ثبت کند.

فیلم «مطارب» با 34 هزار تماشاگر رکورد یک دهه بیشترین بیننده در اولین روز سینما را به خود اختصاص داده است. حتی فیلم هزارپا در روز اول اکرانش ۲۲ هزار بیننده داشت. دیگر فیلم‌های مطرح دهه آخر سینمای ایران نیز در روز اول تماشاگران کمتری داشتند. بنابراین به این نتیجه می رسیم که «سال گربه» پس از «مطراب» که در اولین روز اکران خود بیشترین تعداد تماشاگر را به نام خود ثبت کرد، دومین فیلم دهه اخیر اکران شده در سینماهای کشور است. غربالگری.

البته که باید یکی یکی از دلایل وقوع چنین اتفاقی اکران همزمان فیلم «سال گربه» با عید سعید فطر است. آن روز تعداد تماشاگران سینما بیشتر شد و فیلم تقی زاده این فرصت را از دست نداد.

انگار سال گربه است یکی این یکی از پرطرفدارترین کمدی های سینمای امسال است و می تواند همچنان باعث شگفتی ها و رکوردهای دیگر شود. از همه مهمتر این فیلم در کنار تمساح خونین توانست دوقطبی قوی را شکل دهد و به مخاطب کمدی آزادی انتخاب فیلم بدهد.

در روزی که «سال گربه» رکورد خوب 32 هزار بیننده را به نام خود ثبت کرد، «تمساح خونین» توانست حدود 59 هزار بیننده داشته باشد، به طوری که این دو فیلم با جذب 91 هزار بیننده، اتفاق خوشایندی را در گیشه کشور به نمایش گذاشتند.

اکران «سال گربه» سورپرایز جذابی است که می تواند تعداد تماشاگران سینما و البته باکس آفیس بهاری را افزایش دهد و آمار را نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان قابل توجهی افزایش دهد.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا