اخبار روز

اولین تصاویر از اجزای داخلی پین هوش مصنوعی Humane; ابزاری که می خواهد جایگزین گوشی شود (+ عکس)

با راه اندازی پین هوش مصنوعی Humane، شرکت Humane به کاربران نوید یک ارتباط جدید با هوش مصنوعی مولد در دنیای واقعی را می دهد. این گجت کوچک که به راحتی به لباس کاربر متصل می شود، با دستورات صوتی کار می کند و پاسخ های چت بات را در هر سطحی مانند کف دست نشان می دهد.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد اجزای داخلی محصول وجود ندارد اما اکنون دید کلی بهتری از اجزای داخلی آن داریم.

به گزارش زومیت، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) تصاویری از کالبد شکافی پین هوش مصنوعی انسانی منتشر کرده است که واضح ترین نمای داخلی محصول مورد بحث و همچنین نمای نزدیک از پردازنده اسنپدراگون آن را نشان می دهد. این تصاویر توسط حساب کاربری MaxWinebach در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شده است.

FCC مسئول آزمایش دستگاه‌هایی است که از ارتباطات بی‌سیم استفاده می‌کنند قبل از اینکه در دسترس عموم قرار گیرند و اطمینان حاصل شود که ساختار دستگاه با قوانین مربوطه مطابقت دارد. در فرآیند تصویب این کمیسیون، معمولاً شاهد جداسازی دستگاه ها برای بررسی قطعات داخلی هستیم.

Humane AI Pin از پردازنده Snapdragon استفاده می کند، اما مدل دقیق تراشه مذکور هنوز مشخص نیست. نبود. بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر می رسد این گجت از تراشه اسنپدراگون 720G بهره می برد که قابلیت اجرای هوش مصنوعی بر روی دستگاه های موبایل با مصرف انرژی بسیار کم را دارد.

اگرچه هنوز سوالات زیادی در مورد کارایی و دلیل اصلی توسعه محصولی مانند پین هوش مصنوعی Humane وجود دارد، اما اکنون حداقل می دانیم که این گجت از تراشه ای استفاده می کند که قدرت پردازش کافی برای اجرای یک چت بات هوش مصنوعی در کف دست شما دارد. دست کاربر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا