اخبار روز سینما

عنوان جدید فیلم سباستین للیو مشخص شد

اخیرا خبری مبنی بر اعلام عنوان جدید منتشر شده است. فیلمی از سباستین للیو (کارگردان محبوب اسپانیایی) گفت که این خبر اتفاقاتی را به دنبال داشت.

فیلم موج نو این کارگردان شیلیایی «سباستین للیو» یک فیلم موزیکال اسپانیایی زبان است و آخرین فیلم این کارگردان محسوب می شود. این فیلم در 9 هفته گذشته در شیلی فیلمبرداری شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


فیلمی از سباستین للیو

فیلم موج این الهام از تظاهرات گسترده ای بود که در سال 2018 در شیلی در اعتراض به خشونت علیه زنان برگزار شد. این برنامه جنبش فمینیستی این کشور را تقویت کرد و منجر به تغییرات قانون اساسی در مورد حقوق زنان شد.

داستان فیلم داستان «جولیا» دانشجوی شیلیایی موسیقی را دنبال می کند که درگیر جنبش فمینیستی دانشگاه می شود. او در حالی که به عنوان بخشی از اعتراضات علیه خشونت مبتنی بر جنسیت با دوستانش می رقصد و آواز می خواند، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و به طور غیرمنتظره ای به شخصیت مرکزی جنبشی تبدیل می شود که برای تغییر در جامعه ای مقاوم فشار می آورد.

فیلمی از سباستین للیو

در حالی که روسیو جادو، پابلو لارین، خوان دا دیوس لارین و للیو تهیه کنندگان فیلم موج بودند، بازیگرانی مانند دانیلا لوپز، لولا آلوارز براوو، آوریل اورا و پائولینا کورتس نیز در این فیلم ایفای نقش کردند. این فیلم با موضوعات مهم اجتماعی که در خود دارد می تواند نقش موثری در آگاهی بخشی به مسائل زنان و تحولات اجتماعی جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم سباستین للیو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: هالیوود ریپورتر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا